Ne mnogo alkohola za vikend hehe

11.12.2015.



Zlatna ribica kaže Muji da će mu ispuniti 3 želje.
Mujo: Ribice, meni je potrebna samo jedna želja.
Ribica: Kako skromno samo reci, Mujo, koja je to želja?
Mujo: Ribice, želim da mi ispuniš 1000 želja!



Dodje baka u apoteku i kaze:
- "Dajte mi 10 komada antibebi pilula."
- "Bako znate li zašto sluze te tablete?"
- "Znam, protiv glavobolje."
- "Pa nije bako za glavu nego za kontracepciju."
- "Znam to, nisam blesava. Ja to dam unukama pa me ne boli glava."



Otvorio Huso bordel i oko ponoci mu udje musterija i sa vrata ga upita:
- "Smije li se ovde jebavati?"
- "Smije brate!"
- "E onda ti jebem mater!"



- Koji je zivotni san svakog ozenjenog muskarca?
- Zena koja TRPI, punica koja SUTI, auto koje svuda STIZE, kurac
koji se tesko RUSI i ljubavnica koja dobro PUSI!!



Razgovaraju pilot aviona, kapetan broda i vozač na duge pruge u birtiji...
Kad su se napili počne pilot:
- "Kad dolazim doma preletim preko svoje kuće nisko i mahnem krilima,
žena zna da sam to ja onda..."
Kaže kapetan broda:
- "Ja kad dolazim u matičnu luku, prolazim obalom pored svoje kuće...
ja onda 3 puta sirenom dam znak, žena zna da dolazim doma..."
Kaže vozač:
- "Ja kad dolazim doma, još na raskrsnici 500m prije kuće
ugasim motor i svjetla, tako tiho dorulam do kuće... uzmem
pajser i pravo na prozor od spavaće... Još mi nijedan gad nije uspio uteć!"



Usao SV. Nikola kroz dimnjak i vidi na krevetu leži gola žena. I misli se SV. Nikola:
- "Ako legnem kraj nje više neću biti svetac, a ako
krenem nazad neću moći kroz dimnjak."



Dosao Mujo kod Fate i kaze:
- "Fato, hajmo voditi ljubav!"
Na to ce Fata:
- "Ma gdje ces ljubav, hajmo se sexat."


Alkohol čini čuda hehe


PS...čestitke mom FC Augsburgu na fenomenalnoj pobjedi u
Beogradu...Postigli su takorekuc nemoguce...Radujem se kao da je i Hrvatska ostvarila
tu pobjedu sinoc....Ugodan vam vikend svima


<< Arhiva >>