hehe ti gifovi

19.11.2015.

Danas u gifovima:Mayday,Evropa,Oda životu,
Kojotica,Geomir,Kulerica i mela..

Mayday-i njen prvi mačak:


a u medjuvremenu ima i novog ljubimca;:


nekada ide tesko:


uvijek je pozdravi:


a kada njen partner udari macu:


Kaze Ciga Ciganki:"Mileva,ajde da se igramo.
Ja ti opisujem zivotinju a ti ako pogodis pada sex."
Ciganka smorena kaze:"Ajde."
Ciga:"Sta je to ima kuču,ima ćetiri noge i laje?"
Ciganka da ga zezne kaze:"Krokodil."
Ciga:"E,svaka ti čast kako si pogodila!"

Evropa-moras paziti kada setas kroz grad:


nervoza prije nekog koncerta;


izgleda uhvatio ju je grč u nozi;


Dosla ciganka u banku i trazi joj radnik licne podatke i pita je :
-Gde si rodjena?
A ciganka ce na to:
- De si rodjeni?

Oda živozu-kada sa mužem izadje na muziku:


voli dobru hranu:


redovno trenira:


Dva reportera setaju gradom i intervjuisu ljude postavljajuci im pitanje:
Da li znate sta je Cyber sex?
Prvi prolaznik na pitanje odgovori:
- sex sta?
Drugi odgovori:
- kakav sex? ....i tako redom par ljudi dok ne naidju na studenta
Elektrotehnike koji odgovori:
- Cyber sta?

Kojotica-i njena maca:


kako ju macak voli;


kako ga je samo dresirala;


voli ona ici i u muzeje;


Traži informatičar pozajmicu od kolege:
- Ajde, majke ti pozajmi mi 1000 kuna.
A ovaj će:
- Evo ti 1024 da bude okruglo.

Geomir-kao ulicni zabavljac sa sesirom;


ovako on u vrtu;


ali ga rad u vrtu nekada totalno umori;


kada on cjepa drva:


i poslije teskog rada proba malo previse vina;


Razgovaraju dva hakera:
- Znaš onaj pogled, ono, kad djevojci prosto viri seks iz očiju,
kad se vidi da bi htjela...
- Ne znam.
- Ni ja.

Kulerica-kada ona napravi veceru za prste polizati:


a u slobodno vrijeme;


pa onda opet u kuhinju:


a za desert;


ovako je izgledao njen prvi dan u kuhinji:


Pričaju dve babe:
- Prestala sam da psujem, kaže jedna
- A ja više ne vjerujem u boga, kaže druga.
- Sereš?
- Ne Boga mi.

Mela-njen prvi dan kao uciteljica;


kada mela daje privatne sate Franji:


Nema sa njom šale u školi;


vidi Franjo:


zajedno u setnji ona i Franjo:


Šta kaže Židov pedofil?
- Hoćeš kupiti bombonu od čike?


Sutra u gifovima ja preuzimam ulogu Domenica i El Diabla za natjecaj idola,,
Opet od ponedjeljka nastavljamo sa ostalima hehe..

<< Arhiva >>