Malo karikatura hehe

30.09.2015.



Poveo Mujo kravu kod bika, pa krenula sa njim i Fata.
Kad je bik poceo kresati kravu, dosapnu mu Fata :
-Mujo bolan, i men’ se jebava
-Ne znam Fato. Ja sam pare ponio samo za kravu!



Novinari došli u selu ispitati kakav je seksualni život.
Došli u dvorište i zatekli snahu, a iz staje izlazi djed.
Djede , što mislite o seksoalnom životu ovdje u seli?
Ja hranim svinje sa kukuruzom i na kraju ništa mi se ne isplati,
onda kupim smjesu i tako hranim i opet ništa.
Snaha: Japica ne pitaju oni vas o tome već o seksoalnom životu.
Djed: Šuti! Ja im pričam što mene jebe, a ti ćeš im pričati šta tebe jebe.



Otac, koji je već napunio 50 godina starosti kaže:
- “Sine, ja bi htio da postanem djeda. Znaš li ti da jebeš?”
- “Znam, znam tata! Da ne znam, ti bi već bio djeda!”



Nije bitna dužina čarobnog štapića, već čarolije koja je u njemu!



Koja je razlika kad si na vrhu planine i kad ti puši baba od 80 godina:
-Nikakva!!
-i u prvom i u drugom slučaju uživaš samo ne smiješ pogledati dolje.



Tuži se Eskim doktoru
kako mu žena dopušta
da se seksaju tri puta
u jednoj noći.
“Pa, čovijeće, možeš
biti sretan zbog toga!”
“Kod nas noć traje šest
mijeseci.”



Jada se prijateljica prijateljici: Prije sam se veselila dobrom seksu
kad mi se muž vračao sa službenog puta, a sada se veselim kad ide na put.


Ukrajinac oduševio izvedbom Čolićeve pjesme 'Ti si mi u krvi'


<< Arhiva >>