Mace za početak tjedna hehe

28.09.2015.



Idu dvije lepinje i naiđe pizza.
Kaže lepinja: Vidi ove kurve kako se našminkala.



Žene su kao oreo keksi, okreneš, poližeš i umočiš..



Fata se žali doktoru:
- “Doktore, mislim da sam slaba u seksu. Mogu samo tri puta za noć!”
- “Pa to je odlično! Zašto mislite da je to malo?”
- “Pa moj Huso zaskače na mene po deset puta tokom svake noći.
Znate, nemam snage za više od dva tri puta …”
- “Najbolje da kada vam dosadi upalite svjetlo i to će ga postidjeti.
Sigurno će odustati!”
Uvečer, svjetlo ugašeno, Huso se već treći put penje na Fatu. Ona
naglo upali svjetlo, kad ono na njoj komšija Ibro.
- “Komšija, šta vi ovde radite? Gdje moj Huso?”
- “Eno ga vani, prodaje ulaznice!”



Kino na periferiji grada, zadnji red, mrak.
On: Draga, ovdje smo već dva sata, a još mi nisi dala niti pusu.
- Ali upravo sam ti ga popušila!?
On, zbunjeno: Meni?



Razgovaraju zaručnica, ljubavnica i domaćica o seksu, pa se dogovore
da obuku crnu kožnu seksi odjeću te tako iznenade svaka svog partnera,
a kada se sastanu ponovo će reći kako je bilo. Nakon nekoliko
dana sastanu se ponovo.
Zaručnica:
- “Joj kad me je vidio rekao je ženim te odmah i navalio.”
Ljubavnica:
- “Otišla sam u kancelariju, razgrnula majicu i kad me vidio, prestao
je raditi i navalio.”
Domaćica (25 godina u braku):
- “Ja obukla sve crno seksi, stojim kraj vrata, a muž otvori vrata, gleda i reče:
“Betmene, šta je za večeru?”.”



Razgovaraju direktor i šef gdje će poslati svoje žene za predstojeće praznike.
- “Ja ću moju da pustim na Havaje!”
- “A ja moju za Grčku!”, kaže šef.
Pritom ulazi čuvar i pitaju ga oni gde će poslati svoju ženu.
- “Direktore ja nemam para da je posaljem nikud, je*acu je sam!”



Znam da bi me oralno, ali to nije normalno… ako bi me analno,
bilo bi nam banalno… kad bi me perverzno, bilo bi nam bezvezno!
Aj ti mene klasicno, bit će nam fantastično!!!…


Lepi iza oblaka hehe


<< Arhiva >>