Ugodan vikend hehe

25.09.2015.



Gay sa svojom prijateljicom gleda u kinu neki
ljubavni film sa George Clooneyem i Juliom Roberts.
U jednoj sceni Clooney i Julija strastveno vode ljubav. Djevojka tiho reče
svom prijatelju homoseksalcu:
- “Uh, sve bih dala da sam sad na njenom mjestu!”
Prijatelj će:
- “I ja isto!”



Mujo:
- “Ovo mi se nikad nije dogodilo!”
Fata:
- “Mujo, događa se to i drugima.”
Mujo:
- “Drugima da, ali meni ne!”
Fata:
- “Pa ni meni se tijesto ne digne svaki put.”
Mujo:
- “I što radiš?”
Fata:
- “Umijesim drugo.”
Mujo:
- “Ali ja nemam drugog?”
Fata:
- “Imam ja!”.



Putnički brod prepun putnika se ravnomjerno ljulja na otvorenom moru.
Novi mornar priđe kapetanu broda i upita ga:
- “Kapetane, zašto se naš brod stalno ljulja premda je more tiho i mirno?”
- “Zato što su svi naši putnici na bračnom putovanju!”



U neboderima izgrađenim jedan naspram drugog dovikuju se dva penzionera:
- “Mišo, a kad je tebi rođendan?”
- “U maju Risto, u maju, što pitaš?”
- “Pa da ti kupim zavjese za poklon jer ti se stalno vidi kako ti žena puši k*rac…”
- “Risto bolje ti kupi dalekozor da vidiš čija je to žena…”



1. Ujutru: Probudiš se, pogledaš na sat: 07.00, otspavaš još pet minuta,
ponovo pogledaš na sat: 08.30!
2. Na poslu: Pogledaš na sat: 13.00, radiš dvadeset minuta, ponovo
pogledaš na sat: 13.02!
3. Uveče: Kreneš da se seksaš, pogledaš na sat: 22.30, seksaš se sat
vremena, ponovo pogledaš na sat: 22.40!!



Zašto Crnogorci vole grupni seks?
- Tu mogu zabušavati



Takmičile se Bosanka, Talijanka i Njemica koja ima jače vaginalne mišiće.
Uzme njemica limun i stavi ga dolje i napravi limunadu.
Talijanka uzme orah i smrvi ga.
Bosanka stavi dole dva prsta i zvizne!


U teretani hehe


<< Arhiva >>