Bakice i djedice hehe

31.08.2015.

Stvarno mi je zao sto nisam mogao doci na promociju knjige,
(ispucao sam sve dane godisnjeg prije i morao sam raditi)
da uzivo ispricam koji vic
i upoznam direktno kolege,posebno koleginice sa bloga hehe,ali
necemo umrijeti bice sigurno prilika jos...Zahvalio bi se Sjedokosom
da je u moje ime procitao dio iz mog djela knjige...
A sada idemo dalje sa humorom...



Prodao cigan čamac za 100 dinara. Žali se ovaj da
čamac propušta vodu i kaže ciganu: " Ovaj čamac propušta vodu!! "
Kaže cigan: Šta bi ti da propušta limunadu za 100 dinara..



Uđe učiteljica u razred i krenu s pričom:djeco danas čete
imat zadatak da mi kratko ispričate kratku priču koju ste
doživjeli i koja vam se dojmila..i tako ,priča po priča,dođe
red na pericu,,i krenu on:idem neki dan kroz park,kad pogleda ,dvoje se
na klupi ,jebu,,,jao perice pa nemoj se tako izražavati,,pa mogo si
kazati vode intimni odnos,,ok ,izvinjavam se,ponovit ču:
idem neki dan kroz park,kad pogleda dvoje na klupi vode intimni odnos,
kad pogleda malo bolje oni se jebu....



Pitali Muju što on i Haso rade na prvoj liniji fronte.
- Puškaramo - Haso puši a ja ga karam.



Ona: "Ljubavi sta je to oralni sex?"
On: "Otvori usta pa ti kazem"



Znate šta je dobro na RTL-u..?
To što usred reklama zna upast i malo filma!



Dragi prijatelji,
Upravo sam pročitao jedan članak o posljedicama pretjerane konzumacije alkohola ...
Pretrnuo sam od straha
Dakle to je to - odluka je pala!
Od danas, nema više čitanja.



"Draga sestro,
ovdje u ludnici je dobro. Svi su fini i uvijek nasmijani.
Doktori su dobri prema nama.
Svaki dan skacemo u bazen, a kad smo dobri, puste nam i vodu."


lude babe


<< Arhiva >>