Kako vi stojite sa sportom hehe

07.05.2015.



Doktor savjetuje pacijenta:
'Smijete jesti samo nemasnu i nezačinjenu hranu, ne smijete piti alkoholna pića,
a cigarete odmah zaboravite!'
'A seks?'
'Samo sa suprugom jer se ne smijete previše uzbuđivati.'



Razgovaraju komšije o svojoj komšinici plavuši:
Jesi li čuo da je naša plava komšinica dobila otkaz na novom poslu
u banci sperme?
Ne a zašto?
Saznalo se da pije na poslu.



Debil komanduje a šofer parkira kamion u rikverc.:
-" mode jot,jot,jot,jot tani !!
ade tad idadi i vidi ta ti uradio"



Crnogorac i Arapin u porodilistu, gledaju bebe...
"koja je tvoja?" pita Crnogorac.
"Prva dva reda" na to ce Arapin.



Englez, Francuz i Bosanac razgovaraju o pozama.
Englez:
- "Ja volim odozgo, da gledam njeno lijepo lice!"
Francuz:
- "Ja volim odozdo, da gledam sise!"
... Bosanac:
- "Ja volim otpozadi, da gledam utakmicu..."



Oženio Crnogorac đevojku sa sjevera. Ona kršna, vrijedna i
mnogo jaka u ruke. Jedan dan joj svekar veli:
- Snaho životati kad završiš sa pranjem sudova ne zatvaraj onoliko česmu,
e ćemo pocrkati od žeđi.



Ide Fata ulicom zaustavi je komšinica i upita ju:
- Gdje ideš, Fato?
- Idem na seminar!
- A što ti je to seminar?
-Ne znam ni ja, ali sam je za svaki slučaj oprala!


Doping u sportu hehe


Danas u Bolivudu je gosca white lilith:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Identite de marque


<< Arhiva >>