Vječna tema,žene-žene hehe

11.03.2015.



Sjedili smo u birtiji, moj prijatelj i ja.
Preko puta nas su sjedila dva stara ofucana pijanca.
Kažem ja svom prijatelju:
»Takvi ćemo biti i mi za deset godina.«
A kaže on meni:
»To je ogledalo, konju jedan!«



Ulazi vojvođanska Madžarica kod predsjednika opcine i kaže mu:
"Gospodin presednik, meni treba jedan potvrd, jer hoću da se udam..



Prolazi slijepac pored ribarnice i kaže:
- Ćao picke..



Zašto žene ne prose muškarce?
Kada bi kleknule, bile bi pogrešno shvaćene..



Pera Piroćanac telefonira iz Pirota sinu koji je emigrirao u Ameriku i kaže:
"Izvini, al' mora te obavestim da se tvoja majka i ja razvodimo. 45 godina
na patnju je mlogo bre..."
"Tatko bre, pa kako možeš tako nesto da kažeš? I to pred Novu godinu i Božić!".
"Ne mož' se više gledamo", kaže Pera "umorismo se jedno od drugo. I da znaš,
ne smem na sestru ti Milevu ni da javim, javi gu ti. Aj, da si ne trošim telefon" i
prekine vezu.
Očajan, sin pozove sestru koja se potpuno razbesni:
"Kako bre se razvode u te godine? Ma, ostavi men', ću se ja pobrinem za tuj stvar."
Odma ćerka telefonira ocu i kaže:
"Ne mož' se bre razvodite, ne dolazi u obzir! Ništa da si ne radite dok bratko i
ja ne dođemo. Jesi čuo - NIŠTA!"
Pera prekine vezu, okrene se ženi i kaže: "Stano, sve ide po plan, će dođu oboje
za praznici i sami će plate put!"



U vojsci:
• Je li, Markoviću, jel vjeruješ u život poslije smrti?
• Ne, gospodine kapetane!
• E pa sad ćeš početi da vjeruješ jer te na kapiji čeka tvoja baba,
za čiju si sahranu prije dvije nedjelje tražio odsustvo...



Ako ti je žena pobjegla sa susjedom, ne očajavaj. Sad si ti susjed.


žene u autu:


Danas u Bolivudu Aneta i moja malenkost hehe:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Agence de communication


<< Arhiva >>