Novaca nikada dosta hehe

10.03.2015.



Sjedi čovjek u kafani i pije piće za pićem.
Kad se baš dobro napio, uzima kaput i kreće ka vratima.
- Ali, gospodine, zaboravili ste da platite!
- Znam. Ja i pijem da zaboravim.



Stajala je u kuhinji i pripremala naš uobičajni doručak -
meko kuvana jaja i prepečenac.
Na sebi je imala samo majicu u kojoj je spavala.
Kad sam ušao u kuhinju, okrenula se i rekla:
- Odmah moramo voditi ljubav!
Oči su mi se zažarile i pomislih: “Sanjam li ili je ovo moj sretan dan?!”
Da ne bih izgubio ni trenutka, zgrabio sam je i odmah polegao na kuhinjski stol.
Kad je sve bilo gotovo, rekla je: ”Hvala”, i opet se okrenula štednjaku
s majicom jos uvijek oko vrata.
Sretan, iako vidljivo zbunjen, upitao sam je: “Zašto se zahvaljuješ?”
Rekla je: “Sat za meko kuvanje jaja je pokvaren.”



mujo i haso sjede na klupi.
mujo: kolk'o?
haso: dvadesetri
mujo:šta "dvadesetri"?
haso:šta "kolk'o"?



Pita mali Piroćanac tatu Piroćanca:
- Tato, tato, je l' mogu malo da gledam TV?
Otac će na to:
- Može, ali nemoj da ga pališ!



Čemu služe prijatelji?
Ako imaš loš dan, odeš prijatelju...i pokvariš dan i njemu.



Nuklearni rat je unistio vecinu planete. Ljudi koji su prezivjeli postali su
ljudozderi zato sto je bilo nemoguce naci drugu hranu. U restoranu
covjek zbunjenog pogleda upita kelnera: - "Pa dobro jarane, zasto je
bosanski mozak najskuplji?" Ovaj odgovara: - "Eh, valja prvo uhvatit Bosanca,
a kad ga uhvatis, valja mu glavu razbit.
I kad to uradis pitanje je hoces li sta naci unutra..."



Radili anketu u Beogradu i na pitanje sta imate protiv crnogoraca 75
posto ljudi odgovorili : Sta bre ima neko protiv mene!


Novac banke kamate


Danas u Bolivudu nastupaju Annaboni & Mirce hehe:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Agence publicitaire


<< Arhiva >>