Mališani hehe

07.10.2014.




Na kojoj strani mora ležati žena da bi rodila ružno dijete?
Pitaj svoju mamu!



Pitaju predofila u poznim 60-tim pa sto se ti ne
zenis vise?!?! - A kaze pedofil: "e ta se jos nije rodila"



Koje su tri omiljene rupe na zeni?
One od vila!



U Ljubljani na terasi jednog hotela, Hrvat doručkuje krišku kruha s marmeladom.
Dolazi do njega Janez i žvače žvaku.
Pita njega Janez: - Ali, pa vi pojeste celo šnito kruha?
Hrvat mu odgovori: - Da.
Veli Janez: - Mi pa ne. Mi pojemo samo sredino in trdo koro bacimo v reciklažo.
Potem pa od tega napravimo dvopek in ga prodamo Hrvatima!
Nastavi Janez žvakati žvaku i opet pita Hrvata: - Ali, pa vi pojeste celo marmelado?
Hrvat odgovori: - Da.
Janez mu veli: - Mi pa ne. Mi pojemo samo tisto v marmeladi kaj je mehko,
a koščice in koro bacimo v reciklažo. Potem pa to recikliramo in prodamo Hrvatom.
Janez nastavi žvakati žvaku, a Hrvat njega pita: - Seksate li se vi Slovenci?
- Se vedno da, da! Odgovori Slovenac i nastavi žvakati...
- I što radite s upotrebljenim prezervativima?, pita ga Hrvat.
- Je kaj...? Jih pa bacimo!
- E vidiš, mi ih recikliramo, pa od njih napravimo žvake i prodamo ih Slovencima!!!



- Baba moram da ti priznam nešto.
- Kaži, srećo bakina, šta je bilo?
- Drogiram se.
- Ma idi bre dete u tri lepe, ja mislila ti gladan.



Fata na prozoru, a prolazi Mujo:
- Sama sam, Huso mi otputovo.
- Mogu li gore?
- Pa nisam ti ja kurva!
- Ih, ko da bi ti ja platio!



Umro cigo i dodje pred boga.
Bog:Bio si dobar pa biraj gdje ćes, raj ili pakao?
Cigo:A Njemačka nema?


bebe skrivena kamera


<< Arhiva >>