Voće i Povrće hehe

01.10.2014.



Zašto crnac nosi bijelu rukavicu dok jede čokoladu?
Da se ne bi ugrizao za prst.



Intervjuišu Cigu i pitaju ga:
- Koja je vaša omiljena životinja?
Ciga odgovara:
- Pčela!
- Zašto pčela?
- Pa zato što je mala, slatka, vredna, marljiva, šarmantna i zato što daje đem.
- Mislite med?
- Mislim!



Kako se zove plavuša lezbejka?
Šteta.



- Znaš li, Fato, što znači otkopčan šlic?
-Ne
Mujo će:
- To je uvertira u "Čarobnu frulu".



Kad je zrakolpov Croatia Airlines-a dostigao željenu visinu, pilot se obratio putnicima:
- Dame i gospodo, govori vam vaš kapetan, dobrodošli na let Croatia Airlines-a 153/14
do Pariza, vrijeme je idealno, tako da ćemo imati miran let. Zato se zavalite, opustite i…
O MOJ BOŽE!!
Usljedila je jeziva tišina. Poslije par minuta, opet se oglasio kapetan preko razglasa:
- Dame i gospodo, jako mi je žao ako sam vas uplašio, naime, stjuardesa je
slučajno prosula šolju vrele kave u moje krilo. Treba da vidite na šta liči
prednji dio mojih hlača..
Tad jedan putnik povika:
- A tek da vidite zadnji dio mojih!



Kladili se srčani i moždani udar ko je efikasniji. Kaže srčani:
- Koji lik bude prvi naišao, ja ga napadam.
Prolazi jedan momak i taman što ga je vidio, ovaj pukne prstom i momak pade.
Moždani kaže:
- Uuu, što ti jaka fora, gledaj sad ovo.
Nailazi jedna djevojka, moždani pukne jednom prstima, drugi put pa treći i onda kaže:
- Gdje sad da naiđe plavuša.



Jedan od artista žali se vlasniku cirkusa:
- Ja više u Pirot da idem neću!
- Pa zašto, čoveče?
- Ovo je peti put da mi odemo tamo i da nam se uda rekorderka u gladovanju!


perverzno voce i povrce


<< Arhiva >>