Pa malo i o macama hehe

11.09.2014.



Nagradno pitanje u emisiji na
radiju:
Kako se zove Isusova majka?
Javlja se neki lik:
Halo! Aloooo! Jesam li u programu?!?
Dobar dan, u programu ste! Znate li
odgovor na pitanje?
Znam, Bogorodica!
Dobro, ali nama treba ime...
Ime..? Ante.
Ma ne Vaše, nego majke.
Aaaa. Ivana!



Dolazi Perica iz škole i plače. Pita ga otac:
- Zašto plačeš?
- Dobio sam jedinicu.
- Zašto si dobio jedinicu?
- Nisam znao šta su vlast, država i narod.
Ne plači sine, tata će to da ti objasni. Daću ti primjer - kod nas u kući vlast sam ja,
mama je država, a narod ste ti i seka.
Sutradan, dođe vrijeme ručka, Perica sa sestrom gladan čeka za stolom,
a otac za to vrijeme u sobi kreše majku. Vide to Perica pa kaže sestri:
- Pogledaj ti to! Dok vlast rastura državu, narod gladuje.



Došao jedan čovjek Piroćancu u goste. Da bi ispao dobar domaćin,
Piroćanac iznese flašu rakije na sto da posluži gosta. Gost se uhvati za flašu,
a Piroćanac će njemu: ĎMoje je samo pola flaše, a pola je tatkovo.
ĎPa, dobro - kaže gost. Ajde da pijemo tvoju polovinu.
ĎDa, ali moja je donja polovina - odgovori Piroćanac.
Gleda gost, gleda, pa kaže: ĎDaj da stavimo neku cjevčicu, pa da
pijemo direktno iz tvoje polovine.
ĎE, al’ ne da tatko da se prolazi kroz njegovo.



Prijatelji s društvenih mreža su kao kemijske olovke.
Ima ih 150, a samo nekoliko piše.



Konobar: Dobar dan ! Izvolite ?
- Djevojka: Ja ću sok od coca-cole !
- Momak: Ja ću šamar, da zapamtim kad sam zadnji put ovu kravu izveo u grad !



Mrzim kad roditelji kazu ' Ovo je moja kuca ''
A kada treba da se sprema onda je '' Ovo je i tvoja kuca ''



Zašto više nisi prijatelj s onim Markom', pita majka sina.
'Pa, bi li se ti družila s nekim tko pije, puši i drogira se', odgovara joj sin.
'Naravno da ne bih', odgovara ponosna majka.
'E, pa vidiš, ne bi ni Marko!'


Pomiluj macu:


<< Arhiva >>