Ugodan vikend uz Coca Colu hehe

26.07.2013.



Razgovaraju susjede Slovenka i Hrvatice koje žive u
kućama koje su jedna nasuprot drugoj.
Pita Hrvatica:
- "Susjedo kad ti je rođendan?"
Slovenka će začuđeno:
- "Zašto?"
- "Pa da ti kupim zavjese da ne moram gledati tebe i tvog muža dok
imate spolni odnos!"
Sad Slovenka upita Hrvaticu:
- "A susjedo kad je tebi rođendan?"
Hrvatica će začuđeno:
- "Zašto?"
- "Pa da ti kupim naočale da vidiš da to nije moj muž nego tvoj."



- "Nije ptica sve što leti", reče guska i upade u avionski motor!

Šta postaje Fejsbuk kad dođe ljeto? - Plejboj.



Ide Ciga ulicom i naleti na skinheda:
• Je li bre Cigo, je l' znaš šta će sad da bude?
• Pa il' ću izađem u skrivenu kameru il' u crnu hroniku.



Zaposlio neki gazda novog radnika.
I zaista, kao po preporuci, ovaj se pokaze kao najbolji radnik ikad.
Ali, u ponedjeljak, javlja mu se radnik telefonom:
- Gazda, oprostite, ja danas ne mogu doci. Bolestan sam.
- Nema veze, rece gazda.
Radnik dodje normalno u utorak raditi i radi normalno cijeli tjedan.
No, u ponedjeljak on opet nazove da nece doci posto je opet bolestan.
Gazda vec pomalo ljut i zacuden, no popusti posto mu je to ipak najbolji radnik.
No pocne se to ponavljati, i svaki ponedjeljak ovaj ne dolazi posto je bolestan.
Na kraju gazda popizdi i upita ga:
- Covjece, daj mi ti lijepo reci zasto si ti svaki ponedjeljak bolestan.
Ovaj mu odgovori:
- Ha, znate, ja svaki ponedjeljak krenem na posao, pa usput na putu
svratim do sestre, da je vidim, malo popricam, i znate kak to ide, simo-tamo,
bla bla i na kraju zavrsimo na tome da se jebemo cijeli dan kao ludi.
Na to ce gazda:
- Isuse, pa to je odvratno ti se trebas ljeciti.
A radnik veli:
- Pa jesam li vam rekao da sam bolestan?!



Ide Haso i vodi magarca. Sretne Muja, a Mujo pita:
- Ama, kuda ćeš sa tim konjem?
- Bolan, ovo nije konj nego magarac - kaže Haso.
- Ti ćuti, tebe ništa nisam pitao!



Liječnik govori mladoj djevojci:
- "Vi ili imate gripu, ili ste u drugom stanju."
- "Oh, sigurno sam u drugom stanju. Jer fakat ne znam od
koga sam mogla dobiti gripu!"



Ušao Sveti Nikola kroz dimnjak i ugleda kako na krevetu leži gola žena.
Misli se Sveti Nikola:
• Ako legnem pored nje više neću biti svetac, a ako krenem nazad neću
moći kroz dimnjak.


Svi vole Colu hehe


<< Arhiva >>