Norris Chuck hehe

26.11.2012.



Duboko pravovjerni Musliman uđe u taksi.
Smjesta zamoli taksistu da isključi radio, kako nalaže Kuran. Ne smije slušati
glazbu, jer za vrijeme života proroka Muhameda nije bilo glazbe, pogotovo ne
zapadne muzike, koja je glazba nevjernika.
Taksist odmah ugasi radio, zaustavi taksi i vrlo pristojno otvori vrata.
Arapin se začudi:
- Zašto to radite?
Taksist odgovori:
- Za života proroka Muhameda nije bilo taksija, zato odjebi i čekaj devu!



Dolazi Medvedev kod Putina i nervozno mu predlaže da ukinu više ove
vremenske zone.
Zašto, pita ga Putin?
A ne snalazim se više, odletim u drugi grad, zovem kući a oni svi spavaju,
prošli put tebe budim u 4 ujutro a mislio sam da je večer. Zovem Angelu da joj
čestitam rođendan kaže bio je jučer, predsjedniku Kine Novu godinu, kaže da je sutra.
Ma dobro, to su sve pizdarije, govori mu Putin.
Ma kakve pizdarije, sjećaš se kad se srušio onaj poljski predsjednički avion?
Ja zovem da im izrazim sućut, kaže čovjek da još nije ni poletio.



Ulazi majka kod sina u sobu:
- Dobro jutro, kako se sestrica tucala sinoć?
Kaže sin: - Ma, isto kao i ti!
Majka: - Dobro, samo provjeravam oca da ne laže!



Prodaje seljak pjetla na pijaci. Prilazi mu kupac:
- "Dobar pjetao nema šta! A penje li se na kokoške?"
- "Da, da penje se! I ne samo na kokoške nego i na guske, patke, koze..!
Prije neki dan popeo se i na psa!"
- "Pa zašto ga onda prodaješ?!"
- "Od juče me nešto čudno gleda."



Odlučio čovjek koji već godinama želi postati ženom otići na operaciju. Nakon
operacije dolazi mu u posjet prijatelj i pita ga kako je bilo. -Je li jako boljelo?
Veli ovaj: "Ma, znaš, nije me uopće boljelo kad su mi odrezali moje genitalije,
čak nije ni bilo tako strašno kad su mi bušili rupu... Ali ono kad su mi izvadili 3/4 mozga...
Uh, to je bilo stvarno grozno..."



Dečko: imam mokre snove!
Djevojka: Jel? kako?
Dečko: Sanjao sam te bez pudera, pa sam se upišao od straha!



Muž i žena su se grdno posvađali na samu 40-godišnjicu braka.
Muž se izderao:
"Kad umreš, stavit ću ti na grob ploču s natpisom: Ovdje leži moja žena
- hladna kao i uvijek."
"A da?!" - ona će na to.
"Kad ti umreš, ja cu ti postaviti ploču na kojoj piše:
Ovdje leži moj muž - konačno krut."


Čakija Noris


<< Arhiva >>