Ništa bez CIGI hehe

11.10.2012.



Gdje cigo sakriva pare od žene i djece?
- Pod sapun.


Imala ciganka veliku onu stvar. Odluči da ode kod lekara da vidi da li
može da je smanji malo.
• Dobar dan, druž' doktore.
• Dobar dan, kako vam mogu pomoći?
Ispriča ona njemu u čemu je stvar, doktor je pregleda i kaže:
• Evo ti ove tablete, moraš da ih piješ pet nedelja, ako se smanjila
- u redu, ako nije - plastična operacija.
Uzme ciganka lekove i ode kući. Pila je ona tako 2-3 nedelje, ali radoznala je,
pa hoće da vidi da li se malo smanjila. Uzme ona ogledalo i stavi ga na sred
sobe, podigne suknju, stane iznad ogledala i počne da gleda. U tom trenutku
ulazi ciga i kad je video ženu sa podignutom suknjom, iskolačio oči i pita:
• Šta radiš, more, Mileva...?
A ona, zatečena sa podignutom suknjom, počela da vrti kukovima i kaže:
• Eto, ništa, igram lambadu...
A muž će njoj:
• More, pazi ti s`tu tvoju lambadu, da ne padneš u tu rupu..



Što radi Cigo u novom Mercedesu?
Vozi dok ga ne uhvate.


Ide Ciga Bosnom a ono ratno stanje. Spremi on 2 strofice u slučaju da
naleti na ustaše i četnike. Ide on tako kad negde na putu, kroz maglu vide
on grupu vojnika i brže bolje on viknu:
• Za dom spremni, dečki?
• Šta reče? - viknu četnik iz grupe.
Ciga:
• A niste spremni, pa sprem'te se, sprem'te četnici...



Pitali cigu:
Cigo! Jesili imao skoro snošaj
Ciga odgovara.Jesam,snosio sam juče šifonjer sa desetog sprata,al ad znaš bato kako sam najebo na krivinamaaaaaaa.


Šta peva ciganin kad završi osmi razred?
"Prođe leto trideseto, godina mi žao nije".



Dolazi Ciga sa malim sinom kod lekara i žali se:
• Gospon doktor, ne jede mi mali ništa! Ni 'leb, ni šećer, ni meso, ni kobaje, ni ribu... Ništa!
• A zašto to?
• Pa nema se...



Kako se zove cigo bez kola ??? – Nikola

Stoji kapetan ispred čete i priča vojnicima:
• Danas ćemo učiti šta je to tup udarac. Tup udarac je kada je uzmem ovaj kamen
i bacim ga gore i on kada padne čuće se tup. I to se zove tup udarac.
Svi ćute, tek se javi ciga:
• A šta, drug kapetan, ako ja uzmem kamen i bacim ga a on padne u vodu i čuje se buć?
• Slušaj cigo, nemoj da mi mešaš rodove. U pešadiji je - tup, a buć ti je u mornarici!



Pita Ciga Ciganku: "Mileva, 'ajd' da se ...?!
"Može, al` da platš.
"Nemam para, Mileva, majke mi, al` ću ti dam mobilni."
"Dobro, 'ajde."
I tako se oni ... i tek će ti Mileva:"Daj mobilni?!"
"Piši: 098......



Ulazi ciga kod lekara u ordinaciju:
• Bre, doktore, imam strašno problema sa cigankom.
• Kakvih problema?
• Seksualnih, gospodin doktor.
• Kakvih seksualnih?
• Sad ćeš da vidiš, doktore.
Ode ciga po ciganku, dovede je kod doktora u ordinaciju i skoci na nju.
Cepa ciga, cepa, samo zastane po malo da se odmori i tako jednom,
dvaput, triput... Završio ciga, legli on i ciganka na krevet u ordinaciji,
zapalili po cigaru i puše. Doktor zgranut:
• Je li cigo, pa kakav je to sad problem?
• Bre, doktore, pa nemam gajbu.



Svirao ciga u orkestru. Kad jedno veče, nema ga. Sutradan dolazi, sav srećan.
• Ja se oženio!!
• Pa sa kojom, kako se zove?
• Mileva!
• Koja, bre, Mileva?!?
Poče ciga da objašnjava, pa ova, pa ona... Tek, jedan ukapira:
• Aaaaa, taaa Mileva... Pa ja sam nju jebo!
Drugi dodaje:
• A, ona Mileva... Pa i ja sam je jebo...
Tu se svi sete Mileve, sa istom napomenom. Ciga sav razočaran i ljut
ode kući i poče razgovor sa dotičnom:
• Je li, bre, pizda ti materina, pa tebe svi jebaše!
• Je li, cigo, sviđa li se tebi kad me jebeš, pa ti gore a ja dole?
• Sviđa...
• A jel' ti se sviđa, ti dole a ja gore?
• Pa sviđa...
• A jel' ti se sviđa, onako, sa strane?
• Sviđa...
• A jel' ti se sviđa kad ti pušim?
• Pa i to...
• Pa šta misliš, gde ja to sve naučih?


Bosanski Cigani pricaju o seksu


<< Arhiva >>