Održavate li redovno svoje zube hehe

19.03.2012.



Jednom prilikom jedan čovjek pozva svoga prijatelja Indijanca
u goste u veliki grad.
Poveo ga je u razgledanje grada i dok su šetali Indijanac odjednom reče:
- "Čujem cvrčka!"
- "Nemoguće je da od ovolike buke, brujanja automobila i galame ti možeš čuti cvrčka!
- reče mu prijatelj. - Nemoguće!"
Indijanac se na to sagnu, razgrnu grm i pokaza mu cvrčka.
- "Ali kako?" - upita njegov prijatelj.
Indijanac na to zatraži jedan novčić i ispusti ga na trotoar.
Novčić zazveči!
Prolaznici se zaustaviše i okrenuše prema mjestu odakle je dolazio
zvuk palog novčića.
- "Ono što si naučio slušati, čućeš, ma kakva buka bila, ma gdje bio!
- odgovori Indijanac.
- Vidiš, ovi ljudi su u buci čuli novčić, a ja sam čuo cvrčka."



Fata rodila Muji zdravog sina. Stiže Mujo ujutro u bolnicu pogledati sina, potraži
sestru i ona mu ga pokaže kroz staklo na rodilištu. Izađe sestra van i pita Muju:
Kako vam se čini sin?
Mujo, onako debeo, raščupan i mamuran od sinoćnje pijanke kaže:
Pa, bogami, isti ja!
Sestra ga odmjeri od glave do pete i tužno odgovori:
Hja, šta je tu je, glavno da je živ i zdrav!

Vratio se Japanac iz Hrvatske i pitaju ga:
Kakva je to država Hrvatska?
Čudna neka zemlja.......
Otac radi, a ne prima plaću.
Majka ne radi, a ima primanja od države.
A sin im je u mirovini!



pitaju prvu: jeste vi prostitutka?
- nisam, ja sam manekenka...
Pitaju drugu: jeste vi prostitutka?
- nisam, ja sam manekenka...
Pitaju treću a kaj ste vi, isto manekenka?
- ne, ja sam prostitutka...
I, jel ima posla?
- A bilo bi, da nema ovih manekenki....

Dečko:
• Šta radiš u slobodno vrijeme?
Djevojka:
• U slobodno vrijeme sam zgodna!
Dečko:
• Vidim, nemaš baš slobodnog vremena..


Montirala se baba da ide u grad, pa stala ipred ogledala da se pogleda.
Odjednom se zbuni, ne može da se seti da li je bila u gradu ili se vratila.
"Ništa" razmišlja ona, "prošetacu pored dede, ako me pita gde ceš
znaci, da tek treba da idem, a ako me pita kada si se vratila, znaci
da sam bila".
Prošeta baba prvi put, ništa - deda ne reaguje, prošeta drugi put,
opet ne reaguje...
A DEDA RAZMIŠLJA:
- Šta li se šetka ovako montirana... jesam li je jebao ili tek treba
da je jebem?


Ovako se serviraju kokteli hehe:




<< Arhiva >>