Prvi vjesnik proljeća – visibaba u vrtu….hehe

14.03.2012.



Sjedi šofer kamiona u restoranu na pauzi i ruča.
Dolaze tri motoraša obučeni u kožu. Prvi prođe pored šofera, obori mu kafu
u krilo i sjedne za šank. Šofer ga i ne pogleda. Prolazi drugi, obori sok na stolu
i ode za šank. Šofer ni pogleda, ni riječi. Prolazi treći, prospe mu ručak i sjedne
za šank. Šofer ustane i napusti lokal bez riječi. Prilazi plavuša konobarica da uzme
narudžbinu. Motoristi prokomentarišu:
•Ovaj ovde što je bio - nema čovjeka u njemu!
Konobarica odgovori:
•Ma, niti čovjeka niti šofera. Eno, vozio je unazad i pregazio tri motora.


-Mama, hoću konja! - Dobićeš ga kad se udaš!



Baba i deda odlučili da isprobaju viagru, i deda ulazi u spavaću sobu i kuca na vrata.
Baba će:
- Ma uđi, šta kucaš!
A deda:
- Ne pita se što kucam, vec čime kucam!

Jebu se Mujo i Fata, Mujo cijelo vrijeme stenje, vrišti, uživa, a Fata tiha ko grob,
ne mrda. Na kraju će Mujo:
- "Fato, de mrdni malo bona!"
- "Što, jel ti smetam?"

-Split je jedini grad na svijetu gdje je more bistrije od gradonačelnika.



Zašto na vratima policijskih kola piše "policija"?
Da ne bi ulazili kroz haubu.

Otišao Mujo kod doktora i vraća se kući sav tužan. Pita ga Fata što je bilo, a
Mujo tužno odgovara:
- Ja došao kod doktora i on me pregledao, pa mi dao tablete da pijem. Rekao
mi da ih moram piti do kraja svog života.
Fata ga upita:
- Što je tu loše? Moraš piti tablete, pa što onda?
Mujo će:
-Pa dao mi je samo 3 tablete.


Die schlechteste Band der Welt
Bavarska verzija „Nossa, Nossa!“ sa novim naslovom: „Jessas, Jessas!“hehe:



<< Arhiva >>