Jao kolika je hehe..

06.03.2012.



Google je sigurno žensko!
Čim ima odgovor na sve.

Leže Mujo i Fata na plaži, a Muji se digao i on bi se rado seksao. Kaže
on to Fati, a ona će njemu:
- Ma jesi li lud, pa svi nas vide!
- Pokrićemo se ručnikom, navalio Mujo.
- Ma kakvi, odbija Fata.
- A da otplivamo na onaj otočić?
- Jesi li bolan lud, ja ne znam plivati, opet će Fata.
- Ja ću plivati na leđima, a ti se za njega uhvati, pa vidiš valjda
kako stoji, navaljuje Mujo.
- Ma zajebi to, a kako ću se vratiti?!



Djevojka:
- "Gde je moj rođendanski poklon?"
Dečko:
- "Vidiš li onaj crveni ferrari ispred one zgrade?"
Djevojka:
- "Wooww! Viiiiiiiidim ga!"
Dečko:
- "Eh vidiš, te iste boje sam ti kupio lak za nokte."



Bila mušterija kod Cige krojača da mu sašije pantalone, a on mu ih sašio tek poslije šest mjeseci:
• Bogu je trebalo šest dana da napravi svijet, a vama treba šest mjeseci da napravite pantalone?
Ciga će:
• Eh, ali pogledajte svijet, a pogledajte pantalone!



Razgovaraju dva Crnogorca.
- Kako ti je đed?
- Loše, eno ga na aparate!
- Je l’ dobija što?



Izleti vozač Porschea na oštrom zavoju sa ceste i razbije auto pa kaže:
"Ode mjesečna plača, bez veze sam radio".
Na istom zavoju izleti vozač Ferrarija i razbije auto:
"2 mjesečne plače za ništa, treba to nadoknaditi".
Vozač Fiće izleti i razbije auto totalke i sav jadan kaže:
"Dvije godine moram raditi za takav auto".
Na to ga vozač Porschea upita: "A zašto kupuješ tako skup auto?!?!?"


Don Cherry's Piano Desk


<< Arhiva >>