hehe taj alkohol..

22.02.2012.



Po jednoj statistici, državljanin Hrvatske u prosjeku
propješači 1500 km na godišnjoj razini..
Po drugoj statistici, državljanin Hrvatske popije prosječno 90 litara alkoholnog
pića na godišnjoj razini.
Iz priloženog se može zaključiti da prosječan državljanin Hrvatske troši 6 litara na 100 km.


Neka žena brzo vozila i zaustavi je policajac.
- "Vaše dokumente, molim!"
- "Nemojte me kazniti, ja sam profesorica!"
- "Eh, dugo sam ovo čekao. Sad ćete fino napisati 1000 puta NIKAD VIŠE NEĆU
BRZO VOZITI..."



Nakon dugog nagovaranja, Mujo je uspio privoliti Fatu da dođe kod njega.
Pripremio je atmosferu, svijeće, pićence, sve po propisu i večer je završila
kako se i nadao - odvukao je Fatu u krevet.
Poslije seksa, Mujo i Fata u mračnoj sobi otpuhuju dimove, kad će najednom Mujo:
- Prema ovom što sam noćas doživio, nisam ti prvi ...
Fata ga pogleda i odgovori:
-Jok, bolan, nisi, a prema onome što sam ja doživjela, nisi ni zadnji ..


Molimo Slovence da ne bacaju snijeg u susjedne zemlje !



Upoznali Mujo i Suljo dvije djevojke i poslije par pića krenuli s njima
kući. Pita Suljo Muju:
- "Jarane, hoćemo l' ih je*at' il' ćemo ih prebit'?"
- "Ma prebit' ćemo mi njih, nek nas duže pamte!"


ZAGOREC

Za bolju probavu pijem pivu,
Pri slabem apetitu pijem bele vine,
Pri niskem tlaku pijem črne vine,
Pri visokem tlaku pijem konjak,
Pri angini pijem votku.

-A kad piješ vodu ?
-Takvu bolest sem još ne imel !

U vinu je mudrost,
U pivu je sloboda,
U vodi su bakterije.


Pijanac:


<< Arhiva >>