Malo crnog humora hehe..

21.02.2012.



Mali Ivica sav u suzama, plače, grca. Prilazi mu čovjek i pita ga što se desilo.
- Baš mi je umrla sestra - kaže Ivica.
- Hoćeš li da pozovem svećenika? - upita čovjek.
- Ma, neću, nije mi sad do seksa!


Neko je u jednom čikaškom listu objavio: ima na Balkanu jedna zemlja koja se
graniči sama sa sobom. Gdje žive najljepše žene, a natalitet opada. Gdje nezaposleni
najviše rade, gdje na najplodnijoj zemlji žive ljudi koji gladuju. Gdje vozovi kasne po
redu vožnje. Gdje svi igraju nogomet, a pobjeđuju u vaterpolu, košarci, rukometu ili
odbojci. Svi žure na posao, a niko ne stiže na vrijeme.
Gdje je zdravstvo besplatno, a liječenje skupo. Gdje su novinari slobodni da napišu
što god im se naredi. Gdje je svjetska kriza dobila državljanstvo. Gdje su javne
nabavke tajne, a državne tajne javne. Gdje se ratovi nikad ne završavaju.
Gdje se historija ponavlja svaki dan.
Gdje su najbogatiji oni koji nikad nisu radili. Gdje je strana valuta uzeta za domaću.
Gdje pametne zbog nerazumijevanja proglašavaju ludacima, a ludake sposobnima.
Gdje nepismeni pišu historiju. Gdje su zakoni nezakoniti, a anarhija normalno stanje.
Gdje vlast prezire građane kao neželjene svjedoke.
Gdje se živi od budućnosti, jer na sadašnjost nemamo pravo. Gdje se svako
svakome smješka, a niko nikome ne želi dobro. Gdje sudski postupci traju duže
od života. Gdje su samo poplave način navodnjavanja zemljišta.
Gdje prizivaju diktatora, a demokraciju smatraju porezom na budale. Gdje
smatraju da će zemlja duže napredovati ako što više nazaduje.
Pa ti preživi, ako si normalan. Sreća je za državu da je takvih sve manje.
Normalni svakako nikom nisu potrebni. A i sam život je najveći paradoks;
živiš samo da bi umro, reći će nam oni koji misle da je vrijeme
beskonačno, a oni na vlasti besmrtni.


Doktor:
- Imam neke loše vijesti i neke dobre vijesti. Koje da vam kažem prve?
- Molim vas, recite mi prvo loše vijesti. - odgovori pacijent.
- Dobro. Imate leukemiju, rak prostate i AIDS.
- Bože moj! Koje su dobre vijesti?
- Dobre su vijesti da nema više loših vijesti.



Paravinjin status: 5000 lajkova i reći ću vam gdje je Antonija!


Muž pita ginekologa svoje žene:
- Koliko dugo se možemo seksati budući da je ona trudna?
- Tako dugo dok vam se glave ne počnu sudarati.

Ženski spolni organ je u prosjeku 5 centimetara dublji tj. duži od muškog.
S obzirom na to da na svijetu ima preko 3 milijarde žena, to znači da oko
155 000 kilometara pice zjapi prazno...


Ide otac sa bebom u kolicima. Beba neprestano urla a otac samo govori:
- Smiri se Pero, smiri se Pero...
Dijete i dalje nastavlja s urlanjem a otac govori i dalje:
- Smiri se Pero, smiri se Pero...
Sve to je gledala jedna baba i priđe čovjeku pa reče:
- Oh, kako ste vi divan otac! A mali se zove Pero?
- Ma ne! Ja se zovem Pero!


Kako se pedofil opravdava na sudu:
Jeste treći razred ali drugo polugodište…


Razgovaraju tri grobara tko je imao najteži posao u karijeri.
Prvi grobar reče:
- Upao čovjek u stroj za mljevenje mesa. Dva dana sam ga
skupljao žličicom u kovčeg.
Drugi grobar reče:
- Prešao valjak preko čovjeka. Tri dana sam ga strugao špahtlom s asfalta.
Treći grobar reče:
- Ja sam imao daleko najteži posao. Skakao peder s padobranom
koji se nije otvorio i tako se nasadio na banderu. Tjedan dana sam
mu pokušavao skinuti osmijeh s lica, ali nisam uspio.

Shell Shock - Bird's at War



<< Arhiva >>