Volite li POP-CORN hehe..

16.02.2012.



Kaže dečko curi : Dođi kod mene navečer, nema nikoga kući.
I dođe cura, pozvoni 2-3 puta, kad ono fakat nema nikoga.


Sta pravi Bosanski Policajci izgovaraju Bosancu kad ga ufate za krivicni postupak....
- "Imas pravo da me podmitis i da cutis, jer kod nas nema pravog
zakona i bolje ti je da sustis."
- "Bilo cime da me posluzis ostaje samo izmedju nas,
al' zato drugi put kad te ulovim ogulic cu te ki pas."
- "Imas pravo dad ides na slobodu ako imas kakve veze u Supu, ako nemas
nikakve onda ces daga nejebes i ides u rupu..."
- "Je li razumjes ova prava?"


Predstvaljali se policajci u kviskoteci i kad je Oliver Mlakar rekao:
- "Osoba A molim vas da se predstavite."
A:
- "Ja sam Petar Pranjic, policajac u policijskoj upravi Varazdin"
Mlakar:
- "Osoba B molimo predstavite se."
B:
- "Ja sam Petar Pranjic, policajac u policijskoj upravi Varazdin."
Mlakar:
- "Osoba C"
C:
- "Pa koji sam ja onda kurac?"


Zivio stari gospon, pravi Purger, negdje u predgradju Zagreba.
Svako bi jutro otisao do obliznje pekare i kupio pola struce kruha.
jednog dana gospon Purger dobije razglednicu od stare prijateljice, iz provincije,
i vijest da ona u Subotu dolazi u posjetu.
Rano ujutro, u Subotu, gospon Purger ode u pekaru, i zamoli citavu strucu kruha.
Prodavacica malo iznenadjena a i zbunjena rece:
"Gospon Sused, pa bu vam se strvrdnul!:
A on na to odgovori:"Kaj ste i vi za to culi!!!"


konobaruuuuuuuuuuuu!
runda pića za cela birtija.......
konobar ga pita:
... što to slaviš cigo?
cigo:
oženio mi se najstariji sin,doveo plavušu,znaš kakva je cice, guza... sve dobro
jeb* je ja, najstariji sin, srednji sin, a znaš onog malog asima, jeb* i on!
mjesec kasnije.. ****
konobaaaaaaaaaaaaaaaaaar
runda pića za cela birtija,
konobar opet upita:
-što sad slaviš cigo?
cigo:
-oženio mi se i srednji sin, doveo crnku, znaš kakva je ono prava... jeb*
ja, najstariji sin, srednji, znaš onog malog asima,jeb* i on!
****
mjesec kasnije dolazi cigo sav sjeban u birtiju, sjeda za šank i kaže:-
konobar duplu vodku samo za mene.
konobar:
-što je bilo cigo?
cigo-:
udala mi se najstarija ćerka, dovela crnca
jeb* mene, najstarijeg, srednjeg sina, a znaš onog malog asima?;
UMROOOOOOOOOOOOO!!!!


Aleluja:


<< Arhiva >>