Zima,zima e pa šta hehe..

09.02.2012.



ON: Mala, tebi je tata sigurno terorist!
ONA: Znam tu foru, to zato što sam ispala prava bomba! -.-
ON: Ne, nego si ružna ko taliban!



Nagradna igra lutrije u BiH - ostruzi snijeg i pronadji auto...

Ako pijenje alkohola uništava jetru - onda pušenje uništava koljena.

Da nije bilo Nutelle i poklopca, nikad ne bih naučio pi*ku lizati...



Toliko je hladno napolju da sponzoruše i u Yugo ulaze.

Zašto se plava prostitutka naljutila? Saznala je da su druge prostitutke dobijale novac..

Dođe seljak na ispovijed.
- Jeste li u zadnje vrijeme činili što nečisto?
- Jesam gospodine velečasni, prevozio sam stajsko gnojivo.



Kaže otac ćerki:
- "Dušo, sinoć sam se napio i izgubio sam sve pare na pokeru!"
Ćerka:
- "Kako to?!"
- "Pa ja se napio, njima se posrećilo i eto..."
- "Tata, imam i ja tebi nešto da priznam. I ja sam sinoć izgubila nevinost."
- "Pa kako to?!"
- "Jebiga tata, ja se napila, njemu se posrećilo i eto..."



-Ako je 2 metara snjega na -30C globalno zagrijavanje, šta je onda globalno zahlađenje?

• Mama, mama!
• Šta je kćeri?
• Rekao mi je jedan gospodin maloprije u liftu da mu popušim i da će mi dati ove cipele.

Što je autobus?
=> Prijevozno sredstvo koje ide 10 puta brže kad trčiš za njim nego dok si u njemu.



-Kako stvoriti najveći cirkus na svijetu?
- Prekriti bivšu Jugoslaviju ceradom!

Kako prepoznati od 100 plavusa koja je od njih konobarica? Ona koja ima tampon
za uhom i pita se gdje joj je kemijska.

Natasa u kupacem na minus 10!



<< Arhiva >>