Sa ovim igračkama je svaki muškarac sretan hehe

07.02.2012.



Mujo i Haso polažu ispit iz geografije. Prvo
ulazi Mujo a ispred njega velika karta Bosne i Hercegovine. Učiteljica ga pita:
• Mujo, šta je ovo (pokazuje mu kartu Bosne i Hercegovine)?
Mujo će:
• Ne znam!
Tad će učiteljica:
• Pa budalo, to ti je majka Bosna i Hercegovina!
Izađe Mujo iz učionice pa ga Haso upita:
• Šta te je ispitivala?
On mu kaže:
• Ma prikazivala mi majku.
Ulazi Haso pa ga pita učiteljica (opet pokazujući na mapu):
• Šta je ovo?
A Haso k'o iz topa:
• Pokojna Senifa, Mujina majka!



Pita uciteljica djecu u skoli da li znaju sta je to gorila.
Javlja se jedan djecak i kaze:
- "To je zivotinja i ona zivi u zooloskom vrtu."
Javlja se drugi djecak i kaze:
- "Uciteljice, moj tata je biznismen i njega cuvaju gorile!"
I na kraju se javlja mali Ciga i kaze:
- "Uciteljice, kod mene jednom nestala struja i moja majka upalila
svijecu i ona je gorila!"



Ulazi baba u autobus i kaže kondukteru:
• Joj sine, ja stvarno nemam para za autobus, može jedno jaje?
Kondukter:
• Može baba, ulazi!
Tako baba i drugi dan. Trećeg dana isto, a kondukter joj kaže:
• Može baba, ulazi, ali nemoj više donositi jaja.
Dolazi baba četvrti dan i u ruci nosi kokošku. Ulazi u autobus i kaže kondukteru:
• Mjesečna!



Razgovaraju tri mačke. Bijela: - Moji će mačići biti čistokrvni jer im je tata
persijaner. Crna: - Moji će biti crni jer im je tata crnji od mraka! Žuta:
- Ja ne znam, meni je glava bila u konzervi...



Halooo jel hitna, viče Haso u slušalicu?
- Da izvolite, javi se sestra.
- Mali mi progut`o penkalo šta da radim, plačići će Haso
- Dolazimo za petnes` minuta!
- Jooooj bona, a šta da radimo u međuvremenu?
- Nek piše običnom, odgovori sestra.


Ovo je super sport za svakog muškoga za pogledati hehe


<< Arhiva >>