Netko skuplja markice a netko hehe...

21.12.2011.

Netko skuplja markice,netko znacke,netko salavete,neko kovanice a netko i ovo hehe:



Zajebite više! Čak Noris je samo glupi glumac...
Da je stvarno Bog, došao bi sad u moju kuću i počeo bi da mi udara glavu od tastaturhafobhasdufsadjksahbdfehfiouwehrihwefiodsb849yhuiobgtuilkfash


Punica se obraća zetu:
- Zašto stalno buljiš u mene?
- Kažu da opasnosti uvijek treba gledati u oči.


Došli doktor i policajac na uviđaj nesreće gdje je bilo dosta povrijeđenih i mrtvih.
Doktor pregledava: 'Ovaj je mrtav. I ovaj je mrtav. A i ovaj mi se čini mrtav...'
Odjednom taj malo jaukne, podigne glavu i kaže: 'Eeej, ja sam živ!'
Na to ga policajac udari pendrekom po glavi: 'Ma, jel' ? Sad ti znaš bolje od doktora!


Dolazi Mujo kući, sav pijan i Fata mu kaže s vrata:
• Vrati se nazad odakle si doš'o pijancu jedan!
Mujo će na to:
• Nosim cvijeće za najljepšu ženu na svijetu!
Fata se razneži, pa mu otvori vrata:
• A gdje je cvijeće?
A Mujo će:
• A gdje je najljepša žena na svijetu?


Pita jedna plavuša drugu:
- Znaš li ti što je crni humor?
- To je kad se smiju dva crnca!


Kakva je razlika između praseta i novog šefa?
Nikakva, i jedno i drugo za pola godine postaju teške svinje.


O zirafi u Srbiji hehe


<< Arhiva >>