Gdje se to skita sv.Nikola hehe

06.12.2011.



Kasno uveče dolazi Mujo kući pijan. Fata otvori vrata
i poče da viče: - Opet si mrtav pijan!
- Samo ćuti, dovoljno sam kažnjen što te vidim duplo.


Pričaju dvije flaše piva, kad kaže jedna:
'E, 'ajmo večeras kod mene! Imam praznu gajbu.'


Umro muz i zena dosla u mrtvacnicu da vidi da li je sve pod kontrolom.
On lezi u sanduku obucen u crno odijelo. Kaze ona:
- "Jao molim vas ako biste mogli da ga presvucete u plavo odijelo ne pitam
koliko kosta, pa plavo odijelo mu je stajalo tako dobro citavog zivota..."
- "U redu gospodjo vidjecemo sta mozemo uraditi."
Dolazi zena sutradan ono muz obucen u plavo odijelo.
- "Hvala vam najljepse koliko vam dugujem za ovo?"
- "Nista gospodjo."
- "Kako nista...?"
- "Pa evo kako. Juce kada ste vi otisli dobijemo jos jedan les
obucen u plavo
odijelo, te ja pitam njegovu zenu da li bi imala nesto protiv da
njen muz bude sahranjen
u crnom odijelu, ona se slozila, te ja fino uzmem i zamjenim glave."


Sjedi Bog, a Sveti Petar mu dovodi one koji su stigli. Dovede Amerikanca
koji priča šta je sve izgradio itd. Bog ga sasluša, digne se, pruži mu ruku i kaže mu:
- Svaka čast. Izvoli u raj.
Dovede Sveti Petar Francuza. Ovaj priča o svojim uspjesima u životu, o radu itd.
Bog se isto tako diže, pruži mu ruku i posla ga u raj.
I Rus je imao zasluge koje je Bog nagradio na isti način, tj. ustao, pružio mu ruku
i poslao ga u raj. Dođe na red i Crnogorac. Priča đe je bio direktor, koja
je odlikovanja dobio. Sluša sve to gospod Bog, sjedi, odmahne rukom i kaže mu:
- Ajde i ti u raj.
Sveti Petar to gleda pa začuđeno reče:
- Ja bih Gospode nešto da pitam.
- Pitaj Petre, slobodno pitaj.
- Vi se svakim pozdraviste, ustadoste i poslaste ih u raj.
Jedino Crnogorca nekako kao od bijede. Zašto?
- E, Petre, Petre. Ja sam Bog, nijesam budala. Nijesam lud da se
dignem da mi sjedne na mjesto.


Jebeni vjetar


<< Arhiva >>