BONTON hehe

21.06.2011.



Kada zena zna da ju muz ne vara?
Kad postane udovica.


Teolog: "Filozof je za mene slijepac koji u noci, u sobi bez svijetla i bez prozora,
trazi crnu macku koja uopce nije tu!!!"
Filozof se osmijehne i kaze: "Teolog bi je ipak nasao!!"


Decko je isao na svoj prvi randes pa je bio jako nervozan. Nije znao o cemu pricati sa
djevojkom. Zamoli oca za savjet. Otac mu odgovori : "Sine, postoje tri teme koje uvijek
pale. To su ti hrana, obitelj i filozofija."
Decko se sastane sa svojom djevojkom i odu u slasticarnu. Pred njima sladoled, zure
jedno u drugo, ali o nicemu ne pricaju. Nakon duzeg vremena, decko se sjeti oceva
savjeta i progovori. "Volis li palacinke" upita on, nju.
"Ne" odgovori ona.
Opet neugodna tisina. Malo kasnije decko upita "Imas li brata?"
"Ne" odgovori djevojka.
Odluci decko zaigrati na zadnju kartu. Filozofija
Pa je upita "A da imas brata, da li bi on volio palacinke .


Kako MIG -a srušiti u tri poteza?
Uzmeš MI GA, digneš MI GA, popušiš MI GA, a srušit će se sam.


Nakon velike katastrofe koja je zadesila zemaljsku kuglu, sve je uništeno samo su
preživjela dva majmuna na stablu. Najednom ustade jedan majmun i reče:
-"Ništa buraz, valja nam sad sve ispočetka."


Zašto Kineza ima dve milijarde?
Zato što koriste kondome "Made in China"


Ovako se parkira bager


<< Arhiva >>