Mišolovka hehe

11.05.2011.



Došla ciganka na pregled i čim je ušla u ordinaciju
kod doktora počela skidati gaće.
• Ej - reče doktor - pa nisam ti rekao da se skineš.
• Oh, oprosti, gospo'n doktor, ja sam ti nešto rastresena, pomislila
sam da sam kod advokata!


U početku se djevojkama govori:
Janje moje, pile moje malo...
Kasnije te životinje odrastu.


Žene su kao nuklearne elektrane - najprije tri godine ulažeš, deset
godina koristiš i na kraju ne znaš kamo s otpadom!


Kako se zove žena koja je ostala bez 95% sposobnosti rasuđivanja?
Udovica.


Sta on vidi dobro na toj curi?
- Sebe!


-Chuck Norris je prvi čovjek koji je uspio morskoj sireni raširiti noge.


Poslije jednog medicinskog kongresa nađu se doktor i doktorka sami u sobi.
Za vrijeme seksa doktor šapne koleginici:
• Vi mora da ste pedijatar. U vašim rukama se osjećam kao malo dijete.
• A vi kolega mora da ste anesteziolog.
• Kako znate?
• Pa stalno ulazite i izlazite, a ja ništa ne primjećujem.


Ovo je ludo,kak sam se ismijao





<< Arhiva >>