UGODAN VIKEND hehe

11.02.2011.



Ide čovjek po ulici i vidi kako neki mladić nogama udara
stariju ženu koja se grči na asfaltu. -Čovječe, kako vas nije sram udarati ovako
bespomoćnu ženu. -Što se ti miješaš, to mi je punica. -Auu, majku joj, što je žilava.


Ulazi mladić u apoteku i na šalteru kaže:
• Dajte mi molim vas 100 kondoma.
Kada su to čule, dve devojke iza njega počeše da se kikoću i smeju.
Mladić se okrene, pogleda ih i kaže apotekarki:
• Još dva molim vas!


Nakon svadbe kaže mama svojoj kćerki:
- Draga kćeri, da za devet mjeseci postaneš mama.
- Šest mama, šest.


Kad Čak Noris prelazi ulicu, automobili gledaju lijevo i desno.


Zemunac došao na pijacu: - Daćeš mi dve kile jabuka.
- To će biti 100 dinara - kaže prodavac.
- Rekao sam: „Daćeš mi“.


Zaustavlja saobraćajac vozilo koje je projurilo na crveno svetlo.
I taman da zatraži dokumenta, kad unutra njegov šef:
• Dobar dan šefe!
• Šta dobar dan idiote, zašto si me zaustavio?!
• Pa, šefe, prošli ste na crveno.
• Pa šta ako sam prošao na crveno, valjda vidiš da žurim!!
...• Ma vidim šefe, nego proći će neka budala na zeleno ima da vas ubije na mestu.


"Šta je to Noć vještica?
-To je kao Dan žena, samo što je po noći!"


Nista bez futrole hehe:


<< Arhiva >>