Može i ovako hehe

11.01.2011.



Direktor i sekretarica poceli se seksati, kad će sekretarica:
- "Direktore jel uš'o?"
- "Jeste!"
- "Jaoj, koliki je!"


Zašto policajci i policijski psi pišu testove odvojeno? Da policajci ne bi prepisivali.


Šta ostane od plavuše i crnkinje kad skoče s nebodera?
Eurokrem.


Utrčava Crnogorac u ambulantu, vičući:
• Doktore, ujela me zmija!
• A đe te ujela, jado!?
• Kod komšije u dvorište!
• Ne to, nego mjesto đe te ujela!
• Pod lipom, aman, pomagaj!
• Ama za što te ujela, prokletinjo?!
• Što ja znam, iz čista mira!!!


Dođe tip sa ženskom kod ginekologa i reče:
-Doktore...pomagajte...ima usku pičku.
-OK. Izađite da je pregledam...
Gleda doktor, a ono pravi komad...pojebe je i zove tipa:
-Evo, mislim da će sada biti OK.
- Doktore molim izađite vi sada da ja to provjerim... Poslije 20 minuta reče:
- Doktore nije još dobro...
I tako, oni se izmjene nekoliko puta.....
Isto veče sjedi doktor u kafani i vidjevši tipa iz ordinacije kaže svom kolegi:
- Vidi tamo onog, na kraju šanka...Danas mi je doveo zdravu ženu ...i ja mu je pojebao 4 puta...
U isto vrijeme tip sa kraja šanka kaže svom prijatelju .
- Vidiš tamo onog doktora...Danas sam pokupio neku kurvu, nisam je imao gdje da
je karam pa sam je odveo u njegovu ordinaciju...


Došao Mujo na stanicu i traži: "Daj mi povratnu kartu." "Dokle?" "Pa do ovdje, što misliš!"


Da vidimo sto Ekrem radi na srpskoj farmi hehe


<< Arhiva >>