Moliću autogram hehe

22.12.2010.



Sjede Dalaj Lama i Bosanac na rijeci i pecaju…
Ćute, mudruju i tek će ti Dalaj Lama svoju čuvenu misao: Život je rijeka!…
Ćute dalje i pecaju, kroz dva sata mudrovanja oglasi se i Bosanac:
- Ma kakav, život rijeka, život su ženske, ćevapi, hladna piva, rakija!…
Mudruju oni tako i dalje i kroz dva sata primijeti Dalaj Lama …
- Pih, a ja cio život mislio da je život rijeka.


Pita komšija ciganku:
- "Jesi li ti kono nevina?"
Ciganka:
- "Jesam djece mi moje..."


Razgovaraju prijatelji: - U mojoj firmi traže blagajnika.
- Zašto? Pa, prošle nedelje ste uzeli novog. - Jes’. Baš njega i traže.


Kad je Chuck Norris sreo Vilijama Šekspira pomislio je ˝biti ili prebiti.˝


Pokupi Mujo neku ciganku,dogovori sa njom sex,obave oni posao i svako sebi.
Nakon par dana Mujo sretne istu ciganku i kaze joj, "P... ti materina
dobio sam od tebe picajzle"
Kaze ciganka,"pa sta bi ti za 10 maraka,da neces mozda bubamare ? "


Prica muz (ribolovac) svojoj zeni: "Bio sam danas kod doktora i on mi je
preporucio da uzmem nekoliko neplacenih dana, odem u prirodu, na cist
zrak i opustim se uz ribolov. Šta ti misliš, draga gde bi bilo najbolje da odem?"
"Dragi, najbolje ti je da odeš kod drugog doktora!", odgovori mu zena.


E jebiga hehe:


<< Arhiva >>