Evo ovolika je moja hehe

13.12.2010.



-Pitali Crnogorca, sta bi mu bilo najdraze u zivotu?
-Da radim u virtuelnom svijetu, a da se odmaram u stvarnom!


Pricaju Suljo i Mujo:
Suljo - Onaj stariji sin, potpuno lici na mene!
Mujo - To ti je jarane zbog uticaja genetskog faktora.
Suljo - A zasto onaj mladji lici na komsiju?
Mujo - E to ti je jarane zbog uticaja sredine.


Učiteljica pita malog Bracanina:
• Ako imaš sedam jabuka, i ja te zamolim da mi daš dvije, koliko će ti ostati?
• Sedam.


Plavuši se na putu pokvari njena folksfagen buba, i ona otvara haubu da
vidi u čemu je problem, a motora nigde! U tom trenutku nailazi druga plavuša
sa bubom, staje i pita u čemu je problem.
•Ma, nešto se pokvarilo, a nema mi ni motora!
•Ha, baš imaš sreće što sam naišla, imam ja rezervni u gepeku!


Sjedi Perica u pijesku i igra se govnima. Nailazi jedna žena i upita
ga:
•Šta radiš to, sine?
A Perica će na to:
•Pravim tebe!
Žena se naljuti i ode, a Perica nastavi da se igra.
Potom naiđe jedan čovjek i upita Pericu:
•Šta radiš to, sine?
Perica mu odgovari:
•Pravim tebe!
Naljuti se čovjek i ode.
Poslije nekog vremena, njih dvoje se požališe policajcu koji je stajao preko puta ulice.
Priđe policajac Perici i upita ga:
•Ej, mali, šta radiš to?
•Ništa - odgovari mu Perica.
Policajac ga ponovo upita:
•Da li bi mogao da napraviš mene?
A Perica će na to:
•Nemam dovoljno govana!


Radi plavuša u restoranu kao konobarica. Zazvoni telefon: "Htio bih za večeras
naručiti stol za osam osoba." A plavuša će na to: "Opet vi! Već sam vam pet puta
rekla da ne prodajemo namještaj!"


Trumer Beer Machine


Ovaj vikend je bio u znaku hokeja i to u Ingolstadtu vise na http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>