in Memorium Leslie Nielson

30.11.2010.



Rješio Lala da vodi ljubav sa Sosom stojećki.
Nasloni je na vrata i počne, kad u jednom momentu sav začuđen pita:
•Ta, Soso, šta ti je, ta nisi tako mješala ni kad si mlada bila?!
•E, Lalo, i ti bi mješô da ti je kvaka ušla u dupe - odgovori mu sva zadihana Sosa.


Zaposlila se plavuša kao čistačica u velikom tržnom centru. Prvi dan kaže joj šef:
- Nemoj da zaboraviš da očistiš lift. - Je l’ na svakom spratu?


Haso: Mujo, imam dvije vijesti, jednu lošu i jednu još lošiju.
Koju hoces prvu?
Mujo: Daj probaj mi nekako reci obje zajedno, kao jednu.
Haso: Neko nam ševi tvoju ženu!


Jednog dana policajac zaustavi motoristu koji je prošao kroz crveno, i upravo
mu je počeo pisati kaznu kad motorist reče: "Ne možete me kazniti zbog toga."
"Zašto ne?" upita policajac. "Iako nisam stao, ja sam usporio i to je gotovo isto"
reče motorist "Ali nisi stao" odgovori policajac, "a znak kaže STOP" "Ali ulica je
bila prazna i bilo je sigurno" odgovori motorist. Policajac tada odloži svoje stvari i
počne tući motoristu. "Šta to radite" kriknu motorist iznenađeno. "stanite .
"Da li hoćeš da usporim ili da stanem?" upita policajac .


dođe Mujo kući i donese Fati plaću,
zove je ispred ogledala i kaže:
vidiš one pare u ogledalu,
-to su tvoje,
a ove u ruci,moje...
i tako iz dana u dan hoda,pije troši...
Kad je sve,potrošio,
dođe kući a ono pun stol mesa,
pun frižider mesa,svega u izobilju.
pita Mujo Fatu:
-odakle pun stol svega a nisam ti
dao pare.
Zove ona njeg ispred ogledala
skine se i kaže:
-vidiš ono u ogledalu,
to je tvoje,
a ovo na meni,
to je od mesara...


Počivao u miru Leslie Nielson


Od nedavno u eteru:http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>