Jebeni snijeg hehe

29.11.2010.



Pitali Muju kad bi mogao da bira na koji bi
nacin volio da umre???
Mujo - Ja bi volio ko moj babo rahmetli, fino u snu nista nije osjetio,
a ne ko njegovi putnici u panici i haosu.


Kaže učiteljica:
- "Perice, juče opet nisi bio u školi!"
- "Baka mi je bolesna!"
- "Svaki put kada izostaneš iz škole, tebi je baka bolesna. Ne verujem u to."
- "Jeste, učiteljice, i mi sumnjamo da baka glumi."


Kaže Mujo Sulji:
• Vidi što sam kupio sat za jeftine pare, radi 15 dana bez navijanja.
Kaže Suljo:
• Wow, koliko tek radi kad se navije!


- Halo, je li to broj 444-4444? - Jeste. - Možete li da mi pozovete Hitnu pomoć,
zaglavio mi se prst u brojčaniku.


-Šta je demokracija?
- Ja ga teram u pi*du materinu, a on odlazi tamo gdje mu se hoće!


Šta se dobije kada se ukrste krava i pčela?
Med i mlijeko!


Tuširaju se dve plavuše i jedna zamoli drugu:
• Dodaj mi onaj šampon!
• Pa imaš šampon pored sebe.
• Da, ali na ovome piše da je za suvu kosu, a meni je kosa mokra.


Dajka jebacica hehe:


Malo osvrta na vikend:http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>