Kako PICA reagira na otpor zraka hehe..

23.11.2010.



Ulazi Mujo u kuću i s vrata kaže Fati:
- Izjeba me Inter za sto eura!
- A mene Milan - odgovori Fata.
- Daj da vidim listić.
- Nije mi ostavio nikakav listić.


Doživi Mujo brodolom, pliva on ka ostrvu, a za njim plivaju i vučjak i ovca.
Usamljen Mujo, gleda ovcu i taman da joj priđe otpozadi, vučjak ga pretekne.
I tako svaki put. Jednom čuje Mujo kako neki ženski glas viče ''upomoć''.
Skoči on i spasi zgodnu plavusu. Plavusa mu zahvali i reče mu da je ona
njegov dužnik i da samo kaže šta god želi. Mujo razmisli, pa joj kaže:
• Aj' bona, matere ti, zamajavaj malo onog vučjaka!


Muž se iznenada vratio sa puta i našao ženu u naručju svog najboljeg prijatelja.
Pošto je uzeo 2 pistolja, reče prijatelju:
• Jedan od nas mora umrijeti!
Kad se žena neprimjetno iskrala iz sobe da ne gleda dvoboj, muž će:
• Ne znam šta ti misliš, ali ja sam ubjeđen da ona ne zaslužuje da se zbog nje poubijamo...
• Tako je! - reče prijatelj.
• Nego, obojica ćemo ispaliti po jedan metak i leći na pod. Kad ona uđe,
poći će prema onome koga više voli. - predloži muž.
• Odlična ideja! - pristane prijatelj.
Pošto su ispalili u zrak 2 metka, baciše se na pod. Čim je čula pucnje, žena
utrča u sobu, baci pogled na njih dvojicu, otvori vrata od ormara i reče:
• Macane, možeš da izađeš!


Legao čovek ispod drveta da se odmori. Odjednom pored njega pade
komad mesa. On pogleda, ali nastavi da spava. Posle toga padne mu
ljudski prst, pa drugi. Čovek ustade i pogleda na drvo. Tamo stoji gubavac,
čupka komade mesa i govori:
• Voli me, ne voli, voli me, ne voli...


što ga uparkira hehe


od nedavno u eteru:http://www.euro-vikend.blog.hr/

<< Arhiva >>