E JEBIGA hehe,,,

18.11.2010.



Dvije sestre, stare cure, sjede u petak
navečer pred televizorom i dosađuju
se.
Mlađoj sestri bude svega dosta pa odluči da ide van i ne vraća se dok je
netko ne okrene jer ne želi umrijeti kao djevica.
Nakon dva-tri sata vrati se kući i odjuri u kupaonicu.
Starija sestra ode pogledati što je s njom i nađe ju kako sjedi raskrečena
i sagnuta se gleda u međunožje.
- Što se dogodilo?
- Ušlo je šesnaest centimetara, a izašlo samo osam. Sad tražim ostatak da
dam tebi.



Kako razgovaraju bračni parovi u Engleskoj, a kako u Bosni

Dragi jesi li se umorio?/Jadan ne bio opet si se usafunjo!
Dragi hoćeš li i danas s prijateljima poslije posla na piće?/
Ho'š se opet naroljat' k'o i juče?
Možda da razmisliš jos o tome?/Jel to u tvom selu krave pasu pamet djeci?
Draga jesi li se odmorila?/Zmija više provede na nogama od tebe.
Draga dolaze li tvoji roditelji na večeru?/Hoće li opet oni tvoji starci na sijelo
- sve mi popiše i pojedoše!
Draga, da li ti zaista tako misliš?/Je si li ti normalna pička ti materina ma'nita?
Imamo dvoje predivne djece/ Imamo dva hajvana, jedu ko krmci, a isto tako i uče.
Draga hoćeš li da ti napravim kaficu?/Ako ti je ja skuham biće ti posljednja!
Draga divna ti je ova nova frizura!/ Opet si se frizirala! Ti imaš kosu samo
da bi ti frizerka imala platu!
Draga posudila si moj aparat za brijanje da obriješ noge?/ Jos mi jednom to
uradi, frezom ću ti obrijat noge!
Draga hoćes li mi to bolje objasniti?/ Gukni gusko, zoru ti jebem!
Draga ja se ne slažem s tobom oko toga./ Jebo sve ako si ti normalna!
Baš bi mi prijala romantična večera uz muziku. /Haj' ti rasuči jufku, ali prvo meni
naspi jednu rakiju i trkni kupi dvije tri teretne pive.
Draga na koga je naše djete?/Koga si ovo okotila?
Bas si slatka veceras./Slatka si ko ona Zekulja sa Milka čokolade.
Kupila si divne cipele./Pa pička ti materina, ti svake godine moraš po jedne cipele kupiti.
Malo bi se odmorio poslije ručka./ Ko me probudi nogu ću mu slomiti.



-Tata, tata, jedan decko iz razreda mi stalno govori da sam peder!
- Odvali mu samarcinu!
- Ne mogu... Tak mi je slatki!


Ludi Dancer


<< Arhiva >>