od malih nogu se uči hehe

10.11.2010.



Vozio se neki tip selom i zgazio pile. Pošto ga je grizla savest,
pokupi on pile s puta, odnese najbližem seljaku i pita ga:
• Izvinite, da li je ovo vaše pile?
• Nije brale, naši nisu tako pljosnati!


Prica Mujo Hasi.
Mujo:
- "Došo ja neko vece kuci kad nadem kako mi crnjo guzi Fatu..."
Haso:
- "I jel bolan bilo belaja ?"
Mujo:
- "Ma kaki. Jaše ti on moju Fatu, nit se osvrce, kad ja ni 5 ni 6 zajašim njega.
I tako ševimo se mi tako jedno po sahata i svršavamo."
Haso:
- "E moj Mujo jes blesav, a što ako Fata zatrudni?"
Mujo:
- "Neka, ona ce rodit malog roba što ce crncit za mene, a crnjo ce rodit majmunce,
pa neka si ga ondak hrani i jebe kolko hoce."


Kako se Zemunac javlja na telefon?
-Znaci Halo !


Kako Zemunac uspavljuje dete?
Stavi ga u krevetac i kaže mu: - Znači spavaj!


Sretne Sandžaklija crnca, pa ga pita: Čiji si ti sinko tako crn?
Crnac: Fuck off!
Sandžaklija: Fakov?


Hostesu po guzi




<< Arhiva >>