Ovo je pravi Bosanac hehe

05.11.2010.



Fata i mujo zive dugo godina u njemackoj , i dojadilo fati da pere ,
pegla ,kuha kaze muji, mujo ja sutra odo na sajam erotike , ne mogu vise ovako
svega mi je preko glave .Sutradan fata pravo na sajam .mujo doso sa posla kad ni
rucka ni fate sve u haosu .Dolazi fata u neka doba ,mujo digne frku ,al ipak znatizeljan .
Nakon nekog vremena pita on fatu e hajd sad fino kad si bila reci mi sta si vidjela
i koja je cijena ovakvih ko kod mene ,Fata odgovara ma ima svega a takve ko kod
tebe djele kao suvenire na ulazu u sajam .Krivo muji al sta ce .Nakon nekog vremena
kaze mujo fati sutra ja idem na sajam .Dolazi mujo sutradan sa sajma ,a fata sa vrata
pita jel mujo jes sta vidio koloko kostaju ovakve kod mene.
A mujo onako sav u elementu ,sta da ti pricam ima svega one manje po 100 eura ,
one malo vece po 50 ,a takve kao kod tebe su ogradili bodljikavom zicom da djeca ne upadaju .


Policajac: "Ko je u liftu?"
Frajer iz lifta: "Seid Memic Vajta."
Policajac: "Izlazite sva trojica."

i ne pretjerivati prek vikenda hehe


Pita Haso Husu:
- "Koliko je 1+1?"
Huso sjeo i poslije dužeg razmišljanja kaže:
- "2!"
Gleda ga Haso onako zamišljeno i kaže:
- "Malo, jebo majku!!"


Pita Mujo Sulju:
- "Suljo, šta misliš kad je nama Muslimanima bilo najteže?"
Suljo:
- "Bilo je dosta ratova. Mislim da nam je ipak najteže bilo u ovome zadnjem."
Mujo:
- "Nije."
Suljo:
- "Pa kad onda?"
Mujo:
- "U kameno doba. Valjalo je u to vrijeme osunetit."


Došao stari seljak u Sarajevo, pa upita jednoga pandura gdje se nalazi Bašćaršija?
- "Ej bolan ne bio, pa to i svaka budala zna!"
- "Zato tebe ja i pitam", odgovori seljak!


Dirty dancing - prLJavi ples hehe


Ugodan vam vikend

<< Arhiva >>