Džeko prije odlaska u Njemačku hehe

04.11.2010.



Ide turist New Mexicom i vidi Indijanca kako leži sa uhom
prislonjenim uz cestu i ponavlja: Cadillac... Bez krova... Plavi... Vozač... Muško...
Veliki kovčeg... Californijska registracija... Turist se zaprepasti:
Zar si to sve saznao samo osluškujući cestu!? - Ne, takav me upravo pregazio.


Stariji covek se šeta obalom jezera. Paznju mu privuce ribolovac
koji je pecao na obali, pridje i obrati mu se:
- Grize li nešto?
- Jok. Ali juce sam ovde ulovio cetrdeset stuka! - glasi odgovor.
- Znate li vi ko sam ja? - upita covek.
- Ne - odvraca ribolovac
- Ja sam šef lovocuvarske kontrole za ovu oblast. - predstavi se covek i pokaza legitimaciju.
- A, znate li vi ko sam ja? -brzo ce ribolovac.
- Ne.
- Ja sam najveci lazov u ovom kraju.

Uvijek interesantni debeli i mrsavi Dick und Doof


Dva ribara odlucila da podju na trodnevni ribarski izlet na jedno jezero.
Dobro su se pripremili i izmedju ostalog kupili novu ribarsku opremu,
iznajmili kucicu kraj samog jezera i camac.
Prvi dan nisu ulovili nista a drugi dan isto tako. Tek pred povratak
kuci jedan ulovi jednu manju ribu.
U povratku kuci kolima, nakon duze sutnje jedan od njih progovori:
“Uvidjas li da nas je ova jedna riba kostala skoro 800 dolara.”
“Da…i dobro smo prosli sto nismo uhvatili jos koju” – odgovori drugi


Plese policajac u disku sa zgodnom zenskom.
- Ala je ovdje akusticno !, kaze cura
- Aha, i meni se klize! , odgovara policajac


World's Largest Skateboard Disaster


<< Arhiva >>