LJUBAV na SEOSKI način hehe

10.09.2010.



Šta pjeva mali Ciga dok ga mama kupa?
• Ne pomaže voda, majko...


-Chuck Norris je nasao Sloveniju na karti!



Dva šeika razgovaraju dok krišom lete na letećem ćilimu:
- "Do kada ćemo skrivati ovaj patent?"
- "Dok ne presuše naftni izvori!"



Sjedi Piroćanac i plače. Dođe drugi pa ga pita:
•Što plačeš?
•Ma kupio sam dva bingo loza i dobio sam super bingo!
•Pa što onda plačeš?
•Pa što sam, kuku meni, kupio dva!



Htio mali Perica da kupi mp4. Kada je ukapirao da mu fali još novca,
smisli kako da od mame izvuče pare:
- Mama, reći ću ti šta je tata rekao stanarki dok si bila na poslu.
Mama mu da pare, a Perica će na to:
Rekao je: - Zatvori prozor, promaja je...



Silovali Huso i Haso dvije djevojke, i kako su bili optuženi, Huso dobije
15 godina robije, a Haso bi oslobodjen. Kad su se poslije izricanja presude sreli
na hodniku, pita Huso Haso:
- "Kako ti oslobodjen, a radili smo iste stvari?"
- "Znaš", odgovori ovaj, "ja sam reko sudiji da sam ja nju zguza pa je mogla pobjeci."



Dok citate viceve i gledate slike poslusajte:
shakira waka waka




UGODAN VIKEND


<< Arhiva >>