Malkice se opustite prek vikenda hehe

03.09.2010.



-Zašto ste tako zabrinuti, susjed
- zapita konobar svog stalnog gosta.
- A, i ti bi bio da ti sin napravi dijete kućnoj pomoćnici...
- Ne sumnjam, ali koliko znam, vaš sin ima samo pet godina...
- Da, ali je znao iglom da probuši sve moje prezervative koje je našao kući.


-Pitaju plavušu koliko ima godina.
- Ma ne znam, to se stalno mijenja!


Nakon lokalnih izbora žena pita muža, nesuđenog odbornika:
• Dragi, koliko si dobio glasova?
• Dva.
• Đubre jedno, znala sam da imaš ljubavnicu!


Poslusajte dok citate viceve:Oliver Dragojevic _ Moj Galebe



Ide puž ulicom i spotakne se, pa kaže:
- "Vrag ti žurbu jebo!"


-Kakva je razlika između političara i malog djeteta?
-Nikakva.I jedan i drugi mašu rukama i seru !!


Krhki starčić došao kod doktora i slabašnim,drhtavim glasićem mu se požali:
- "Doktore,jako sam oslabio u zadnje vrijeme,izgubio sam svu snagu."
- "Pa vi ste skoro bili ovde i propisao sam vam bočicu vitamina.
Čudi me da niste povratili snagu."
- "Nisam imao snage da otvorim bočicu!


Čovjek jogurt


<< Arhiva >>