KARATE hehe

30.08.2010.



Statistika ljudskog tijela:
7 sekundi treba zalogaju da stigne do želudca,
vlas kose može da izdrži do 3kg,
muški polni organ je dugačak kao njegova 3 palca,
butna kost je čvršća od cementa,
300 mišića je angažovano dok stojimo,
žene dva puta više trepću od muškaraca...
...
...
žene su već pročitale ovu poruku dok muškarci i dalje mjere palac.


Ulazi nastavnica u razred držeci pismene zadatke i ljutito kaže:
- "Sram vas bilo, djeco! Ja vam zadajem temu "Slavne žene svijeta"
a vi mi tamo pišete o Ceci i nekakvoj Ledi Gaga! Kako se nijedan nije
sjetio da piše recimo o...Mariji Kiri!?!"
Na to se djeca uzvrpolje, pogledavaju i počnu da se smiju.
- "Vama je sad i smiješno, sram vas bilo!"
Na to se jedan učenik odvaži, ustane i kaže:
- "Nastavnice, ne zove se Marija Kiri, nego Maraja Keri!"


Dok citate viceve mozete danas slusati:
DŽO MARAČIĆ MAKI - DOVIĐENJA (1976.g.)




Što su Adam i Eva po nacionalnosti? Hrvati! Goli i bosi, a misle da žive u raju.


Posvađali se Mujo i Fata u krevetu:
• Fato, da znaš, ti s mi deveta rupa na sviralu!
• I ti Mujo da znaš, ti si mi deveti svirac na rupi!


Ulaze Mujo i Suljo u salon na Divljem zapadu.
Mujo:
•Vidiš onoga u šeširu...
•Svi su u šeširima.
•Vidiš onog sa pištoljem...
•Svi su sa pištoljima.
Razljućen, Mujo ustane i pobije celu kafanu, ostavi samo jednog u ćošku...
Mujo:
•Vidiš onoga što je ostao živ...
Šuljo:
•Vidim...
Mujo:
•E, onaj me strašno nervira!!!


Sto ti je dresiran pas


<< Arhiva >>