I sad ti daj savjet nekome hehe
Uvjetovani refleks u managementu
Pocni s kavezom u koji strpas 5 majmuna. U kavezu, na sredini, objesi
bananu na spagu i ispod postavi lojtre.
Nedugo nakon toga 1 majmun ce krenuti po lojtrama po bananu. Cim dotakne
ljestve, sve ostale majmune polij mlazom ledene vode.
Ubrzo nakon nemilog dogadjaja, sljedeci majmun ce krenuti po bananu.
Cim dotakne ljestve, polij sve ostale mlazom ledene vode.
Ubrzo nakon toga, kada sljedeci majmun krene po bananu, ostali ce ga
pokusati sprijeciti u nakani. Sad mozes spremiti slauf (crijevo) za ledenu vodu.
Makni jednog majmuna iz kaveza i stavi novog. Cim vidi bananu pridoslica
ce krenuti prema ljestvama. Na njegovo iznenadjenje, sav prestravljen, shvatit
ce da ga ostali napadaju cim dotakne ljestve. Odustaje od banane jer shvaca
da ce pobrati batine ako krene prema banani.
Sljedece, makni jos jednog majmuna iz originalne postave i zamjeni ga s novim
naivcem. Novajlija ce krenuti na ljestve i bit ce napadnut.
Prethodni pridoslica ce se s odusevljenjem pridruziti kaznjavanju!
Ponovi postupak s jos jednim majmunom iz originalne postave, gurni u kavez
novog. Zatim i zadnjeg, petog iz originalne vrste, zamjeni s novim majmunom.
Kada su svi originalni majmuni zamijenjeni, nijedan od 5 prisutnih u kavezu,
nikada nije bio poliven hladnom vodom.
(Slauf u supi se vec osusio)
Bez obzira na to, nijedan od majmuna nikada nece pokusati doci do banane.
Ako i pokusa, ostali ce mu razbit njusku.
Zasto? Zato jer koliko oni znaju, tako se to ovdje radi od kad se pamti.
I TAKO SE, LJUDI DRAGI, ZAPOCINJE S POLITIKOM FIRME.
CRASH COURSE MARKETINGA
1. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Priđes joj i kažeš "Ja sam fantastičan u
krevetu". To se zove izravni marketing!
2. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Zamoliš prijatelja da ode do nje i da joj
kaže: "Moj lega je fantastičan u krevetu". To se zove oglašavanje!
3. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Saznaš njezin broj telefona pa je sljedeći dan zoveš da kažeš: "Ja sam fantastičan u krevetu". To je telemarketing!
4. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Ona ti priđe i kaže: "Čujem da si fantastičan u krevetu". To je prepoznavanje branda!
5. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Priđes joj i uvjeriš da pođe kući s tvojim prijateljem. To je trgovačko predstavništvo!
6. Tvoj prijatelj ne može zadovoljiti djevojku i zove te da dođeš pripomoći. To je tehnička podrška!
7. Ideš na tulum i pomisliš da u kućama pored kojih prolaziš možda ima lijepih djevojaka. Popneš se na telefonski stup i počneš se derati iz petnih žila: "Ja sam fantastičan u krevetu!!!". To je spam!
Jebeni mobitel hehe
komentiraj (17) * ispiši * #