Učahurena stvarnost

26.03.2011., subota

Earth Hour 2011



Jeste li se sjetili? Hm? Priznajem, prošle godine jednostavno sam zaboravio. No zato sam se ove godine itekako pripremio, navivši alarm na mobitelu da me podsjeti. Ali i sjetio sam se puno prije alarma. Iako smo trebali Zemljici u 20.30 dati sat vremena odmora, ja sam počeo već u 20h... Evo kako:

Earth Hour,Candles
(click me)

Obožavam svijeće. Dugo ih nisam palio, što iz čiste zaboravnosti, što ih činjenice da se ne sjetim, ali većinom zato jer naprosto smetnem s uma, hehehehehe. Ako je slika malkice mutna to je zato jer iz principa nisam htio paliti svjetlo da bih slikao, pa sam koristio visoki ISO na fotoaparatu i pokušao imati što mirniju ruku :D Bez blica, da se vidi prirodni ambijent, neokupan umjetnom svjetlošću bljeskalice. Ako koga zanima, u šalici je Nescafe Gold, a pored nje "The Great Hunt" Roberta Jordana koju čitam već eonima i nikako da dovršim, zahvaljujući dragim i milim obvezama koje me proganjaju...

Ono što vam slika, nažalost, ne može prenijeti, je zvuk R.E.M-ovog CD-a koji mi je dragi posudio. Nisam ni u snu mogao pomisliti da će mi se tako savršeno uklopiti u ambijent. Sve ostale potrošače sam pogasio, osim frižidera i linije. Uživao sam čitajući knjigu i pijuckajući kavu uz svjetlost svijeća, znajući da se još barem milijardu ljudi diljem svijeta "žrtvuje" (a neš ti žrtve) za Zemlju...

Pa me skoro rasplakalo, pogotovo ovaj video s YouTubea koji sam stavio ovdje... Ali i razljutilo. Razljutilo me to što me rasplakalo. Jer tako bismo se trebali ponašati svaki dan, ne samo jedan sat godišnje! Počinjem od sebe i priznajem da sam 95% vremena nemaran prema Zemlji, ne razmišljam... Mislim da, ako odvajam papir i davam bakicama plastične boce, da pridonosim nečemu boljemu? Baš...

Mi ljudi... Milijardu nas je možda ugasilo svjetla, a što je s nebrojenim mnoštvom kojemu je naprosto svejedno? :((((

- 21:39 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (3) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>