Učahurena stvarnost

10.02.2011., četvrtak

Be gone from inside of me! Eeeeeviiiiiil :@

Moj imunološki sustav se uživio u ulogu… I eto, super je prošao pismeni iz imunologije, 81% (što je među najbolje napisanim ispitima, jer je profa zadnjih nekoliko pitanja koncipirala tako da si sam morao prvo izdeklinirati/iskonjugirati sve dijelove rečenice koji se tim procesima mogu podvrći da bi uopće odgonetnuo što hoće od tebe; rekla je da nije ni očekivala da to riješimo; well, ain't that nice), ali bogme usmeni je ostao za travanj…

Raspadam se… Bole zglobovi… Curim na sve pore… Glava me boli… Unutrašnjost obraza… A za ne falit, imam nekakvu infekcijicu u maxilli, negdje gore poviše četvorke, desno. I nema nikakvih „procesa“, reče meni moja kljovarka, i gurne mi u ruke nekakvi sintetički pripravak koji je zamjena za penicilin (jer dotičnog ne smijem, osim ako ne želim, ruku pod ruku s anafilaktičkim šokom, u bolje sutra, trčeći prema tunelu na kraju svjetla). Sad mene zanima, je li to dvoje povezano ili nije… Nadam se da ne. Samo mi je jako žao vlastite crijevne mikroflore; sirote milijarde krepavaju ni krive ni dužne, a toliko toga su mi dale :( Nema veze, jutros sam već popio 10^8 LGG-a, nek se nađe :D I prekjučer…

I tako, dok moj nespecifični dio imunološke bagre kuri hipotalamus prostaglandinom E2, tjerajući ga da podiže i spušta temperaturu (tako da me trenutno peru hot flashes), ja, kao, učim… Učim dok mi telencephalonom likvor vrije i neki maleni vrag svira bubnjeve po lubanji. Ma savršeno. Fucking shit. Mrzim biti bolestan. Čajevi, limunovi, probiotici, strizde pinine, gutam, kašljem, pljuckam, oČAJavam, skvičim… Trening sam propustio :( Ma… mrš… Dosta! Ajmo! Na posao, lijena đubrad! Gdje su te vražje NK stanice, što ih trebam u pismenom obliku zamoliti da počnu kokati sve što je virusom zaraženo (moje dužne isprike dotičnim stanicama, ako se ne radi o virusnoj infekciji)? Ili C3? Planira li on opsonizirati bakterije koje mi se kote poviše zuba ili da ih sam označim za proždiranje? Uh, ulijenio sam se na staničnoj razini, hahahahahahahahahaha…

Nasreću (oh, ironije li), tek mi je i dalje na optimalnim razinama… Pa idem nešto proždrijeti…

- 12:43 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (3) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>