Učahurena stvarnost

06.02.2011., nedjelja

Rondam, znam... :)

Iz nekog vulgarnog razloga, Windows bojkotiraju prikazati ikonu Worda. Fine, whatever. I ne samo to! Čim sam ga počeo ogovarati, Word se srušio. Sreća moja pa je tata Gates mislio na sirote korisnike kojima se uništavaju dokumenti od čitave jedne rečenice, pa su Windows 7 actually sve preuzeli u svoje ruke, sejvali trenutno dokument, ponovo pokrenuli Word, vratili mi tu magičnu prvu rečenicu natrag i eto, nastavljam…

Možda bi bilo i bolje da se Word nikako nije ni probudio više jer tako i tako nemam o čemu drobiti. Ispit je sutra, ispit je u utorak, onda moram čekati usmeni tog ispita u utorak (ne znam kad će biti, odmah taj dan ili možda u srijedu ili bogtepitajkad)… Naravno da imam feeling da ništa ne znam, iako to čitam već dva tjedna. Najgori su ti vražji citokini. Tih spojeva ima na desetke, svatko ih luči i na svašta djeluju, ali ne mogu generalizirati i govoriti baš za svakog da ga luči T stanica, jer ću kad-tad naletjeti na iznimku (a ima ih, hvala Thoru) i baba će popizdit. Jer baba na usmenom voli da si točan i do u najsitniji detalj. No, imam čitav sutrašnji dan da naštrebam citokine i vražje ciljne stanice njihove te učinak koji izazivaju…

I nadalje… Abada, hlače za capoeiru, jelte, službene, su konačno stigle. Naručene iz Izraela. Svi (nas troje) smo uzeli M, jer smo probali od jedne prijateljice s treninga njen M i bilo nam je svima ok.

Kada sam otvorio, sav presretan jer ću konačno moći opasati svoju cordu, plastičnu vrećicu i navukao abada, smiješak mi je roknuo s lica i skoro me opizdio po golom nožnom palcu. Izmaknuvši nogu u zadnji tren, da me na svom putu dolje ne ozlijedi ubijena sreća, shvatio sam da su mi abada premalene! Nogavice su prekratke, a struk je očajno nizak.

Imam ih već tjedan i nešto dana i nisam ih se usudio obući na trening. U subotu sam ih obukao u teretani, nakon što sam proveo noći i noći spavajući u njima, ne bi li se rastegle. Naime, to je 100% poliamidno vlakno i rastezljivo je ko žvaka. Prijateljica čije smo abada probali nam je rekla da se s vremenom stvarno prilagode tijelu. Ma krasno, ali to ne rješava dva ogromna problema koja imam. Prvo, nogavice mi lepršaju nekoliko centimetara iznad gležnjeva. Drugo, kada čučnem (a i sam sv. Petar zna koliko čučnjeva i sličnih pokreta u capoeiri ima), pola prkna mi ispadne van.

Bilo me je strah oprati ih, ali jesam, nakon što je Ulfuz rekla da su se njezine abada opustile nakon pranja. Danas sam ih oprao, ali i pribjegao jednom omanjem triku. Naime, začvorio sam nogavice i u svaku ubacio po uteg od 1kg i stavio na sušenje. :))) TO je tako stajalo neko vrijeme, a onda sam podvezao nogavice puno više, odmah negdje u preponama, i opet ubacio utege, u nadi da ću dobiti koji centimetar od struka do mjesta gdje moja muškost mora spavati. Taj je dio, naime, očajnički kratak (mislim na hlače, iako bi se i o ovom drugom dalo raspravljati u negativnom kontekstu). I moram priznati da su nakon sušenja abada postale malo dulje :D Točnije, taman toliko dugačke da mi ne izgledaju ridikulozono oko gležnjeva. Dobio sam i malo opušteniju atmosferu u struku i u preponama, ali još nisam sasvim zadovoljan. No, tehnika radi. :) Nikad prije nisam na taj način rastezao odjeću, hehehehehehehehe… No koliko god ih rastezao, one će i dalje imati nizak struk, jednostavno su takvog kroja, a ja to mrzim. Što je najgore, razlika između M i L u duljini je samo 1cm, a u struku 10! A ove M su mi u struku savršene, samo je, kao što rekoh, struk prenizak :D Da sam žensko, ne bih imao problema s time. Ili jednostavno da se naučim nositi hlače malo niže? Naime, nije da ih inače nosim kao Urkel, ispod pazuha, ali bogme ne nosim ih ni na pola guzice… Mrzim to, imam feeling kao da upravo izbacujem feces, točno me žuljaju preko sfinktera, hahahaha…

No, anyway, idem, kad sam već zapeo za te hlače toliko, maknuti utege iz njih for today, dosta su se rastezale…. Nadam se da se neće skupiti. Ne bi trebale, kad svi kažu da se prilagode obliku tijela (i pri tom prvenstveno misle da se šire, ne da se skupljaju). Moram paziti da ne pretjeram, hehehehe, pa da ne budem imao osam metara nogavica… :)


- 19:31 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (3) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>