Učahurena stvarnost

24.12.2010., petak

Ono, sorry što imam život :P

In case you were wondering, veoma sam živ i pretjerano zdrav (iako moja majka vjerojatno misli da sam na rubu smrti, barem sudeći po njenoj reakciji kada me vidjela, nakon što sam jaknu skinuo). Nije usamljena, moja mati, u tim primislima jer slične prognoze o svom zdravstvenom stanju čujem od većine babetina koje me sreću, a bogme i od nekih profesora na faksu. Jedino je kuma sva ok i ne prestaje mi sipati komplimente. Eto. Tako bi to trebalo ići…

No dobro, ispričavam se zbog ogromne rupe u pisanju. Bio sam zauzet, a u one dane tj. sate tj. minute kada nisam, nije mi se dalo pisati jer sam generalno bio mrtav umoran. Ali dobro, ostavio sam dva seminara i gotovo sva predavanja iza sebe i prvi mjesec će mi početi laganini… Samo treninzi i francuski tu i tamo (i frekvenciju odlazaka na franc. ću smanjiti, izgubio sam poprilično elana vezano za nj jer profesorić puno očekuje od nas, a moje slobodno vrijeme se ne može do u beskonačnost rastezati.

Ugl, USKORO će kakav post, čim uhvatim malo vremena. Da, doma sam ali sam zaposlen brutalno kućanskim i obiteljskim obvezama pa eto :D Sorry :D Ono… Inače, sve je super i sve je za pet i tako mi je dobro u životu da bolje ne može! :D

- 19:58 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (3) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>