Učahurena stvarnost

24.08.2010., utorak

"Kako je baba pojela kolače" iliti "Naslov nema veze s postom" :)

Taman kada sam usporio pred zgradom, dižući prašinu i kamenčiće u zrak (ostatak onog raskopa kad su cijevi mijenjali), nakon 80 minuta ugodnog trčanja, teta Fergie mi je u uho zapjevala: „Oooooh, I can't go any further than this!“ Kao da je znala :)
Zagreb je stvoren za bavljenje fizičkom aktivnošću! Trčao sam uokolo dulje od sat vremena a da nisam prošao dvaput istim putem! Doma dok sam bio, jedva da bih pola sata nekuda trčkarao, a prošao bih istim putem osam puta. Doma je sve tako malo, skučeno, smušeno, a ljudi su generalno zbunjeni kada vide nekoga kako se kreće brže od hromog puža. Trebali ste vidjeti kako su domoroci dolje gledali strance koji su se redovito rekreirali ujutro… Kao da su kakvi odbjegli robijaši…

Uglavnom, osjećam se predivno :) Htio sam se još i popeti do svog kata pješke (ako kojim slučajem ima nekoga tko NE ZNA koji je to, 18.) ali onda sam zastao i rekao sam sebi: „Medo, tovare, majmune, polychaeta jedan, pa upravo si ubijao boga u sebi, mislim da si možeš priuštiti lift!“

Jučer sam si kupio Acera. Onaj netbook… Mali je savršen. Odmah sam dao ugraditi 2GB, jer je imao samo 1, a ja volim kada računala rade na maksimumu, a ovome su 2GB maksimum koji može podnijeti. Usput sam zbavio i još jednu fenomenalnu stvar, a to je HDTV DVB-T USB prijamnik :) Za neupućene, radi se o uređaju veličine USB sticka koji služi za hvatanje digitalnog TV signala. U prijevodu: za gledanje TV-a na kompu :) S njim ide i antenica te softver za gledanje i SNIMANJE dotičnog programa u avi formatu. Ako je tko zainteresiran, može si ga nabaviti u Mikronisa za 190kn. Zove se Infinity Nano… :)

Ah, i htio sam još toliko toga napisati ali omeli su me moji, telefonom, a sad se želudac glasa i moram mu dati nešto jesti, bez obzira na ure. Zalihe glikogena iz jetre su opasno potrošene i trebam pojesti nešto, bilo što… Pa, idem do pekare jer kruhića nikakvog nemam… A danas sam žderao brancina i gljive, što je, iskreno govoreći, kalorijski prilično mršav objed, nije ni čudo da sam gladan ko vuk :) No neću pretjerivati. Ako ništa, u tome sam se ispraksirao; ne pretjerujem više s hranom, no sir… I mean, jedem sir, ovo je ono englesko „sir“ as in „Sir John, would you be dining at home today or at the club?“

- 21:37 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (2) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>