Učahurena stvarnost

04.02.2010., četvrtak

Blee

Weeeeell... Eto nama veljače... Razdoblje velikih izležavanja po kauču i kontempliranja o glupostima i glupostima sličnim glupostima jer se ima previše vremena. Zapravo, kad bolje pogledam, ima premalo vremena u odnosu na kvantitet gluposti o kojima treba razmišljati :D

Uglavnom... Kao što rekoh, veljača, vrijeme ispitnih rokova. Dakle, nema šuljanja po gradu, odlazaka na bolno rane praktikume ili na kasna, vampirska predavanja. No more that. Svi kolokviji napisani, jedino što mi preostaje jest učenje anatomije. Nekako imam feeling da će to biti zanimljivo.

Ulfuz je čitavu veljaču zauzeta provođenjem eksperimenta za svoj diplomski rad i provodit će sate i sate u laboratoriju, što znači da je neću viđati nego vikendom, ako. Njezin cheri, naravno, ponaša se ko molekula vode prema svojoj cherie, velikoj nakupini glukoze = posvuda je slijed, pa ga tako ni ne očekujem, osim ako se sama glukoza ne dogega ovamo. Kao da mu je zabranjeno dolaziti ako nje nema s njim. Quite the contrary ;))))) M&M kao da žive u nekom antiparalelnom svijetu, a nekako se u zadnje vrijeme uopće ne viđamo. Semmy ima svoj život i ukoliko to ne uključuje zajedničko štrebanje, nema je :D No, pa dođe ona povremeno i ako nema neku očitu potrebu, da sad ne ispadne da je ne znam kakva, no eto...

Dakle, ostali smo moja muzika (ha, da bar, no nažalost sve je to tuđa muzika), čajevi, anatomski atlas i ja. Baš će nam biti ludo i nezaboravno.

I tako. Life goes on. Volio bih vam napisati da se nešto spektakularno događa ali lagao bih. Actually, u zadnje vrijeme život mi je poprilično jednoličan. Zato ga povremeno začinim promjenom rasporeda namještaja ili povećanjem entropije u spavaćoj sobi. Sada upravo sjedim (wow, jel da, koja info.), čekam profesora da stavi rezultate iz animalne na net, ispijam Lady Grey i slušam probrane megabajte s jedne od SD kartica. Ne znam koja je trenutno u akciji, nije ni bitno. Hrvoje je živ, dobio je svježe baterije, a i stare sam osvježio novim, bijelim punjačem, kojeg, eto, nećete vjerovati, nisam kupio u HgSpota jer ih nisu imali, nego sam ga zbavio u nekoj lokalnoj butizi po nešto višoj cijeni no bilo mi je tako nebitno.

Ulfuz me nekidan (prvoga, ako se ne varam) odvukla do Profila (nije da sam se borio da joj to ne uspije) jer je tamo u tijeku akcija „2za1“. Dok je ona kombinirala kako će i što kupiti te preko čijih leđa prebiti trošak, ja sam se kretao među policama i gledao. Isprva nisam htio ništa uzeti, pa sam onda pristao kupiti nešto kako bi ona dobila besplatnu knjigu... U međuvremenu je nastalo toliko promjena da mi se ne da pisati o njima. Krajnji rezultat je taj da sam izašao iz Profila lakši za 90kn, no zato teži za dvije knjige. Ovaj put se nije radilo o fantasy štivu, nego o „Trees of the World“ i „Animals of the World“. Obje ogromne, obje enciklopedijice, obje mogu poslužiti kao ključevi za determinaciju. Ma prekrasno... :D Sjede trenutno na polici i čekaju da ih se počne koristiti. Mislim da ću se vratiti tamo još prije kraja mjeseca i nabaviti si još nešto. Baš volim kupovati knjige :D

Kad smo već kod njih, Nessa, nisam svratio danas do onog antikvarijata, jer sam, iskreno, zaboravio. Bilo mi je važno samo dovući se doma nakon faking kolokvija. No sutra moram na francuski pa ću svratiti poslije njega.

Nadalje, dobih na mail od kolegice Algoritmov kupon za nekakvu akciju koju imaju sedmog veljače, „knjiga za kunu“. Ugl, otići ću vidjeti što je na akciji i dati kunu ako nađem nešto zanimljivo. Hell, dat ću kunu za bilo kakvu knjigu :D

Jao, ne da mi se više boriti s razmakom, niti tražiti i uštekavati vanjsku tastaturu... Ajte, lijepo vam bilo.... BTW, ima li vas još kojima se već počelo rigati od samog spomena na „mjesec ljubavi“? Yeah, uzmite si kantu i bljujte u nju, ne da mi se ribati pod svako malo :D

Jubilarni, 400. post...

- 18:36 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (4) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>