Učahurena stvarnost

28.11.2009., subota

Things are beginning to unfold... :)

Well, that's it. Službeno, više nemam dugova prema PMF-u!!!

Svoj zadnji dug otpisao sam u petak, kada mi je Mraky zavalio odličan u prazninu koja je tamo zijevala već dulje vrijeme. Iskreno, nisam se nadao da će me pustiti jer mu je običaj vraćati ljude po nekoliko puta. No, izgleda da je bio dobre volje. Osim toga, bio sam mu jedini na roku i naočigled je bio sretan što se uopće itko i pojavio. Lijepo smo sjeli u njegov ured, pitao me uobičajenih 10-ak pitanja koja sam sva znao (osim pravne razlike između nacionalnog parka i parka prirode no koga briga za to)… Razgovor je skrenuo na moje porijeklo i planove za budućnost. Malo se razočarao kad je čuo da ne namjeravam nastaviti sa zoologijom… Jbga, nije me uspio vrbovati…

I tako više nemam NIŠTA što me koči natrag… Isuse, ne mogu vjerovati da konačno nemam zaostataka! Konačno mogu dočekati veljaču ne razmišljajući što će mi se uplesti u planove, hoću li opet morati nešto žrtvovati zbog nekakvog ispita od kojeg mi je zlo jer ga vučem već stoljećima… Konačno ću doživjeti ispitne rokove kakvi bi trebali biti :)))

Nego… Francuzić profesorić nam je bacio bubu u uho. Ogromnu. Nekog povećeg jelenka, rekao bih. Naime, konačno je shvatio da ne možemo s njim na putovanje po Francuskoj jer nemamo toliko keša koliko on zahtijeva, niti imamo načina da do toliko keša dođemo. Odustao je od pravljenja planova i ispričao nam sljedeće…

Postoji na razini čitave EU ljetni program obnove spomenika koji se održava diljem kontinenta po ljetnim kampovima koji se podižu na lokalitetu. Ti kampovi okupljalju svakojaka područja djelatnosti: od znanstvenika do čiste fizikale. Ljudima čije su zemlje članice EU nije neki pretjerani problem uvaliti se u jedan od tih kampova i provesti dva tjedna uživajući u kulturološkim razmjenama, učenju i teškom fizičkom radu. Nama, koji smo „zakinuti“ za blaženstvo koje pruža ta prokleta organizacija, malo je teže upasti. Stoga je profesorić predložio da posreduje u ulizivanju i uvlačenju u raznorazne guzice ne bi li nas nekako poslao sljedeće ljeto u Francusku na dva tjedna. Da, najbitnije sam zaboravio: smještaj i hrana su BESPLATNI!!! Dakle, trebalo bi samo nekako stići do Francuske i vratiti se, eventualno ponijeti malo keša sa sobom za ostale troškove poput suvenira i sličnih stvari. :)))))

Što to nije genijalno???!!! :)))) To je jedini način da vidim Francusku i unaprijed vokabular… Gramatika me ide perfektno no jedini problem je nedostatak svakodnevne vježbe i učenja novih riječi kroz vježbu, što se ne može usporediti s izvlačenjem riječi iz rječnika… Ništa… Ono što mi preostaje jest moliti Boga da profesorić uspije u ishođenju svih potrebnih guzica i papira za naš odlazak (pod „naš“ mislim na Ulfuz i sebe) te moliti istog tog Boga da uspijem dati sve navrijeme u šestom i početkom sedmog mjeseca… Dakle, čim počne sljedeći semestar moram početi i ja sa seminarskim radom. Budući da ga radim kod profesorice kod koje smo Ulfuz i ja imali već seminar i da radim istu temu, samo proširenu, ne bi trebalo biti problema s njegovim dovršenjem. Također, moram se potruditi da dam sve predmete iz ovog semestra u veljači tako da ništa ne vučem dalje… :) Eto, imam popriličan motiv :)))

Učim! Ko sretan jer su mi ostali predmeti koje obožavam. Animalna i anatomija! Dobro, imam još i geologiju s paleontologijom koju NE obožavam no svejedno sam dobio kolokvij 4 :) a to je super jer ako dobijem sljedećeg 5 možete pogoditi kolilko ću imati iz tog bezveznog predmeta. Stvarno mi je dosadan i uzeo sam ga čisto zato jer mi je trebalo ECTS-a. I nevjerojatno je za vidjeti koliko mi je prosjek skočio od sedmog mjeseca! Mislim, ništa drastično no skočio je za 0,3 :))) Meni je to kao da sam već diplomirao :))) Još ako dobro sredim preostalih 8-9 predmeta, mogao bih ga podići na sasvim pristojnu razinu :)))

No, neću pripremati banket dok je purica još u Konzumu. I dalje me muči razmaknica… I još sto problema (poput temperature, katastrofalnih vjetrova i proljeva = loša kombinacija jer se uvijek iznenadim, misleći da će biti "ono drugo") no ne može sve se odjednom ispraviti, oui?

- 21:54 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (2) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>