Učahurena stvarnost

16.09.2008., utorak

Breakdown

Jes... Ma nek sve ide fino lijepo u tri čiste. Ja sebe mrzim zbog ovoga, ne da mi se ovako i odustajem. Treba mi profesionalna pomoć. I znate što? Odjavljujem beskralježnjake, ne znam ih i neću se mučit zadnja dva dana naučit 300 životinja i čitav praktikum i još za profesoricu. Ne znam kako. Trebao sam doći u Zagreb prije mjesec dana, ne prekjučer. Doma nisam ni *enisom mrdnuo, ništa nisam radio. Znao sam da će tako biti i bilo je. Moram dati organsku. To ću sada učiti. Ostalo, neka čeka. Završit ću ovaj preddiplomski kad tad i onda idem radit. Bilo što. Ne mogu više ovako, ovaj stres mi ne treba. Konstantno s nečim zaostajem i to mi ide na živce. I neću vam dopustit da komentirate. Neka mi nitko ništa ne govori, nit ne pokušavajte s onim „tebe nije briga“, ili „pizdiš bez veze“........... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Ne, fakat. Mrzim se zbog toga kakav sam. Glupi idiot, eto što. Ne kužim, ništa ne kužim i boli me *urac!


- 20:18 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (0) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>